مسؤول کمیته جوانان هیأت فوتبال استان قم:
مسؤول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم از انتخاب تعداد 25 بازیکن رده سنی زیر 14 سال از بین استعدادهای فوتبال قم خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 22 July 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی عمویی اظهار کرد: بعد از معرفی تعداد 11 نفر از بازیکنان رده سنی زیر 14 سال به فدراسیون فوتبال، فراخوان رده سنی زیر 14 سال با هدف استعدادیابی از این رده سنی بین فوتبالیست‌های استان‌های قم، تهران، البرز، سمنان و قزوین نیز در راه است.

وی با بیان اینکه تمرینات و بازی‌های تدارکاتی برای فوتبالیست‌های این رده سنی ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: سیاست کلی کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم همسو با طرح استعدادیابی جدید کمیته جوانان فدراسیون فوتبال است تا این بهترین‌های این رشته را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کنیم.

عمویی افزود: 25 بازیکن رده‌های سنی مختلف در یک فرآیند زمانی مشخص از طریق برگزاری لیگ‌های استانی توسط استعدایابان انتخاب شده‌اند و در فواصل زمانی مشخص برای تمرین و بازی‌های دوستانه با تیم‌های مختلف استانی و کشوری به تمرینات فراخوانده می‌شوند تا بازیکنان مستعد در زمان مشخص به فدراسیون فوتبال معرفی شوند.

مسؤول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم بیان کرد: یک بازی تدارکاتی برای تیم زیر 14 سال استعدادهای فوتبال قم در نظر گرفته‌ایم و برای این منظور تعداد 25 بازیکن انتخاب شده‌اند تا امروز با حضور در مجموعه ورزشی تختی برای این بازی تمرین کنند.

وی یاد آور شد: محمدحسن مانم از باشگاه افشید و وحید حاجیلو از باشگاه هنگ به عنوان دروازه‌بان، متین جباری از پیام، سجاد سجادی از شاهین، حامد قره‌باغی و ابوالفضل رضایی از افشید، هادی شوریده از پارسا، محمدمهدی عیوضی از هنگ، سروش خواجه‌نوری از سفید زاگرس، سیددانیال موسوی از شاهین، ابوالفضل فتحی از پیام و علی سلیمی از سیاه جامگان نیز به عنوان مدافع به این تیم دعوت شده‌اند.

عمویی بیان کرد: هافبک‌ها منتخب نیز حسین مهدیان و علی باقری از شاهین، محمدامین محمدی از عقاب، حسین اسکندری‌پور از سیاه‌جامگان، ابوالفضل قنبری و علی وکیل از مقاومت، حسین صادقی از هما و محمدجواد شیری از تیم پیام قم هستند و امیر صفرزاده از هلال‌احمر، محمد بخشی و عرفان بدری از افشید، امیررضا افشاری از پیام و محمدامین امینی از پیام به عنوان مهاجم انتخاب شده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار