در وزن منهای 60 کیلوگرم
رئیس هیأت‌ کاراته استان قم گفت: ستاره ملی‌پوش کاراته قم در ترکیب تیم پنج نفره ایران امروز راهی بازی‌های جهانی 2017 شد.
کد خبر: ۴۶۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 22 July 2017
به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار اظهار کرد: امیر مهدی‌زاده که هفته قبل به تازگی از رقابت‌های 2017 کاراته قهرمانی آسیا بازگشته، بلافاصله باید تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران را در بازی‌های جهانی این رشته در قاره اروپا همراهی کند.

وی ادامه داد: مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی مردان آسیا عضو تیم ملی کشورمان بود و با شکست تمامی حریفان خود توانست مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای این وزن را کسب کرده و خود را به عنوان یکی از 20 طلایی کاراته ایران در رقابت‌های سال 2017 آسیا معرفی کند.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم بیان کرد: مهدی‌زاده بدون اینکه فرصتی برای استراحت داشته باشد امروز برای حضور در بازی‌ها جهانی داخل‌سالن همراه با دیگر اعضای تیم ملی بزرگسالان ایران راهی قاره اروپا شد تا از دوشنبه هفته جاری در کشور لهستان به مصاف حریفان برود.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران متشکل از پنج کاراته‌کا راهی لهستان شد، اضافه کرد: اعضای این تیم را چهار کاراته‌کای مرد و یک بانوی کاراته‌کا تشکیل می‌دهند و امیر مهدی‌زاده با سابقه کسب دو طلا و یک برنز مسابقات قهرمانی آسیا و دو طلا و یک برنز پیکارهای قهرمانی جهان نماینده قم در این بازی‌‌ها محسوب می‌شود.

برخوردار خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته روز سه‌شنبه 27 تیر ماه پس از کسب مقام قهرمانی آسیا به ایران بازگشت و ملی‌پوشان همچنان خستگی حضور در این رقابت‌ها را در تن دارند ولی با توجه به اینکه برخی از آنها سال گذشته در رقابت‌های جهانی اتریش به مدال دست یافته‌اند باید امروز به لهستان بروند تا در مسابقات جهانی 2017 بازی‌های داخل سالن حضور یابند.

وی یاد آور شد: امیر مهدی‌زاده، علی‌اصغر آسیابری، ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده در بخش مردان و حمیده عباس‌علی در قسمت بانوان در این مسابقات حضور دارند و شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها روزهای دوم تا پنجم مرداد برابر حریفان به روی تاتامی خواهند رفت، در حالی که پیکارها در بخش‌های انفرادی کاتا و کومیته برگزار خواهد شد و در مجموع مردان و زنان 96 کاراته حضور دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار