مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم خبر داد:
با افزایش گرما شرکت توزیع برق استان همه تلاش خود را برای برق‌رسانی پایدار به مشترکان دارد اما به دلیل اتصال شبکه برق استان به شبکه سراسری و با افزایش میزان مصرف برق می‌توان گفت در حال حاضر میزان برق مصرفی در قم به مرز هشدار رسیده است.
کد خبر: ۴۶۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 22 July 2017
به گزارش تابناک قم، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم با بیان اینکه مصارف خانگی با 36 درصد بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است افزود: در استان 530 هزار مشترک برق وجود دارد که 27 درصد سهم صنعت و 12 درصد برق مصرفی بخش کشاورزی استان است.

مهدی آهنین پنجه میزان برق مصرفی مشترکان قمی را در سال گذشته بیشتر از متوسط برق مصرفی کشور عنوان کرد و گفت: از آنجا که قطعی‌های ناگهانی برق به ماشین آلات صنعتی آسیب جدی وارد می‌کند لازم است این واحد‌ها با استفاده از کنتورهای هوشمند از میزان برق مصرفی خود در زمان پیک بکاهند.

وی از اجرای طرح تشویقی مدیریت مصرف در بخش کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح در صورت صرفه‌جویی 4 ساعته کشاورزان در زمان اوج مصرف می‌توانند 24 ساعت برق رایگان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم به توسعه شبکه و سرویس دهی از دو منطقه برق به 4 منطقه اشاره کرد و گفت: خط 3 در ماه‌های آتی در منطقه پردیسان قم به بهره‌برداری خواهد رسید.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
فقط مدیریت مصرف توسط مردم چاره کار نیست، کاش مسئولان برق قم هم کمی مدیریت می کردند تا به این وضع دچار نشویم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار