مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر جمع‌آوری تمام ست‌های بازی فلزی، گفت: تمام عرصه‌های بازی مجهز به کفپوش شده‌اند تا به کودکان آسیبی نرسد.
کد خبر: ۴۶۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴ 23 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از 80 ست بازی کودکان را خریداری کرده‌ایم، گفت: این ست‌ها 6 هزار 364 مترمربع را با هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیارد ریال پوشش داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای امسال نیز حدود 19 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده که مراحل انتخاب پیمانکار و طراحی در حال انجام است.

جوادیان با تاکید بر اینکه تمام تجهیزات خریداری شده استاندارد ساخت و نصب دارد، افزود: تمام فعالیت‌های ما با سازمان استاندارد هماهنگ است تا بتوانیم دستگاه‌هایی نصب کنیم که استاندارد لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر جمع‌آوری تمام ست‌های بازی فلزی در سطح بوستانهای شهر، اظهار کرد: تمام عرصه‌های بازی نیز مجهز به کفپوش شده‌اند تا به کودکان آسیبی نرسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: با اعتبار پیش بینی شده در سالجاری، می‌توانیم تمام پارک‌های موجود را به طور کامل پوشش دهیم.

جوادیان با بیان اینکه برای نخستین بار ، ست بازی طور و طناب در قم نصب شد، گفت: این ست بسیار مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار گرفته و از ابتدای کار نیز استقبال زیادی شده است.

وی با بیان اینکه این ست بازی تحرک و پویایی نوجوانان را به دنبال دارد، گفت: همچنین طی این مدت 256 دستگاه با هزینه 345 میلیون تومان ست ورزشی و تندرستی خریداری، که تمام این دستگاه‌ها توسط یک شرکت استاندارد تهیه گردیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار