رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم گفت: رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور مرداد ماه با حضور چهره‌های شاخص این رشته در قم به انجام خواهد رسید.
کد خبر: ۴۶۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 23 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی ‌اظهار کرد: در حال حاضر میزبان اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران هستیم و چندین دوره آموزشی را نیز با حضور مربیان و داورانی از استان‌های مختلف کشور میزبانی می‌کنیم و روزهای پرکاری را پشت‌سر می‌گذاریم.

وی ادامه داد: در سطح استان نیز طبق تقویم سال 1396 هیأت‌ تکواندو، رقابت‌های متنوعی نیز در سطح استان قم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در رده‌های سنی مختلف نظیر خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌کنیم.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم در ادامه به برنامه‌های این هیأت‌ ورزشی تا پایان مرداد ماه اشاره و بیان کرد: در حال حاضر شاهد برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان پسر ویژه تکواندوکاران دارای کمربند قرمز و مشکی در خانه تکواندو هستیم.

وی با اشاره به  برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی تمامی سنین و رده کمربند بخش بانوان تکواندو قم در روز سی‌ام تیر ماه، ابراز کرد: این هفته شاهد اعزام نمایندگان قم به پیکارهای پومسه قهرمانی مردان و بانوان کشور بودیم و در بخش مردان سه مدال طلا و برنز نتیجه رقابت آنها با حریفان خود از سراسر ایران بود.

جمشیدی از  برگزاری آزمون ارتقای کمربند استانی قرمز تا دان دو در دوره 239 فعالیت‌های آموزشی بخش مردان در روز ششم مرداد خبر داد و افزود: برای برگزاری آزمون ارتقاء کمربند دان سه تا چهار این رشته به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان قم در روز سیزدهم مرداد ماه نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی یاد آور شد: میزبانی تعیین سطح داوران لیگ کشور به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان قم با حضور 200 داور از سراسر کشور در مرداد ماه انجام می‌شود، ضمن اینکه اردوی یک هفته‌ای تیم ملی نونهالان به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان قم برای اعزام ملی‌پوشان به پیکارهای جهانی 2017 در کشور مصر در خانه تکواندو جریان دارد.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم در پایان با اشاره به میزبانی قم از پیکارهای قهرمانی کشور، اظهار کرد: روزهای 24 تا 26 مرداد ماه میزبان مسابقات قهرمانی کشوری رده سنی نوجوانان ایران با حضور بیش از پانصد تکواندوکار از 31 استان کشور در قم خواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار