حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالعلی گواهی در مراسمی به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۴۶۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 23 July 2017
به گزارش تابناک قم، هم‌زمان با مراسم چهارمین همایش مشترک مدیران حوزه‌های علمیه، مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و بسیج روحانیون و طلاب کشور که در قم برگزار شد، مراسم تودیع  و معارفه رئیس جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور نیز انجام شد.

رئیس سابق بسیج طلاب و روحانیون کشور  با اشاره به تعامل پررنگ حوزه‌های علمیه و بسیج افزود: تعامل و همکاری‌های بین این دو نهاد به برکت امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک از هر زمانی بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود محمدی شاهرودی افزود: 155 هزار نفر طلبه بسیجی در حوزه‌ها وجود دارد که  اکثریت آن‌ها نیز جزو  بسیجی‌های فعال این عرصه هستند و حرکت‌های آنان نیز غالباً خودجوش و از روی دغدغه‌های دینی سرچشمه گرفته است.

وی با اشاره به برخی  اقدامات مهم  بسیج طلاب در چند سال اخیر گفت: برقراری ارتباط با راهیان نور، تشکیل هیئت اندیشه‌ورز خواهران، توجیه حشدالشعبی در چندین جلسه، برگزاری دوره‌های آموزشی مسئولان بسیجی فعالیت‌ها در عرصه آموزش‌وپرورش از جمله این اقدامات است.

محمدی شاهرودی با اشاره به اهمیت تبلیغ در انتقال مفاهیم دینی تأکید کرد: در سال 95، برنامه‌های بسیاری مناسبی برای این زمینه در نظر گرفته شد و بسیج طلاب به نقش تبلیغ و حضور میدانی در این عرصه اعتقاد شایانی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار