رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: امیدوار هستیم که پیش از پایان دوره فعالیت دولت یازدهم بیمارستان 177 تخت خوابی شهدا را در منطقه نیروگاه راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۴۶۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 23 July 2017
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل ایرانی خواه با اشاره به نقش مراجع عظام تقلید در گسترش امکانات درمانی استان اظهار کرد: وزیر بهداشت دیدارهایی در طول سال‌های اخیر با مراجع عظام تقلید داشت و ایشان در این دیدارها در خصوص وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی قم تذکراتی دادند و این مساله موجب جلب توجه بیشتر وزیر بهداشت به زیرساخت‌های درمانی استان شد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های درمانی قم در شان این استان نیست، در این راستا مدیران و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی قم تلاش زیادی کردند تا این زیرساخت‌ها را توسعه بدهند و 800 تخت بیمارستانی را در استان در مرحله راه اندازی قرار بدهند، از این تعداد 450 تخت در قالب بیمارستان فرقانی راه اندازی شد.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: امیدوار هستیم که پیش از پایان دوره فعالیت دولت یازدهم بیمارستان 177 تخت خوابی شهدا را در منطقه نیروگاه راه اندازی کنیم. به دنبال این هستیم که در هفته دولت شاهد افتتاح بیمارستان 220 تخت خوابی حضرت امیرالمومنین(ع) باشیم که این بیمارستان به همت خیر بزرگوار آیت‌الله خوانساری احداث شد و تجهیز بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) بر عهده دانشگاه علوم پزشکی قم است.

ایرانی خواه با اشاره به بیمارستان‌های در حال احداث در استان قم اظهار کرد: سال آینده بیمارستان 110 تخت خوابی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که این بیمارستان توسط یک خیر در داخل بیمارستان شهید بهشتی در حال احداث است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر و در دوره فعالیت دولت، انقلاب بی نظیری با اجرای طرح تحول در عرصه سلامت رخ داد. شهر قم جزو پیشتازان طرح تحول در بخش بهداشت بود و این طرح در شهرهای دیگر تنها در حاشیه شهر اجرا شد، اما برعکس بقیه شهرها طرح تحول در بخش بهداشت در قم در تمام مناطق شهری و مناطق روستایی به اجرا درآمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار