رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از مشارکت ۸۷ کتابفروشی قم در طرح تابستانه کتاب خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ مرداد تا ۵ شهریور به مدت ۲۰ روز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۷۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 07 August 2017
به گزارش تابناک قم، حمید خرمی از مشارکت 87 کتابفروشی قم در طرح تابستانه کتاب خبر داد و اظهار داشت: این طرح از 15 مرداد تا 5 شهریور به مدت 20 روز اجرا می‌شود.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم با بیان اینکه در طرح تابستانه کتاب تخفیف 20 درصدی از سوی وزارت ارشاد و تخفیف 10 تا 30 درصدی از سوی کتابفروشی‌ها در نظر گرفته شده است افزود: هدف از اجرای این طرح که در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

وی با تاکید براینکه طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب در دستور کار است تصریح کرد: علاقمندان به کتاب‌خوانی می‌توانند با استفاده از یارانه‌های در نظر گرفته شده از این طرح‌ها با هزینه‌ای مناسب کتب مورد نیاز خود را تهیه کنند.

خرمی با اشاره به اینکه علاقمندان برای دریافت لیست کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌های عرضه کتاب می‌توانند به پایگاه اینترنتی خانه کتاب مراجعه کنند افزود: عمده کتابفروشی‌هایی که در این طرح مشارکت دارند با نصب تابلوهایی در محل فروشگاه‌های خود مخاطبان را از این طرح مطلع می‌کنند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم ادامه داد: در حال حاضر 200 کتابفروشی و 200 ناشر در استان قم فعال هستند که با توجه به رکود حاکم بر بازار نشر و کتاب اجرای طرح‌های تابستانه، عیدانه و... می‌تواند تاثیر به سزایی در جذب مخاطب و خروج این بازار از رکود داشته باشد.

وی همچنین از کسب رتبه دوم کتابفروشی‌های فعال قم در طرح عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب خبر داد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار