استاندار قم:
استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به عموم فعالان اين عرصه در كشور، به ویژه خبرنگاران و اصحاب خبري متعهد، كوشا و پرتلاش استان مقدس قم تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳ 07 August 2017
به گزارش تابناک قم، در پیام مهدی صادقی استاندار قم آمده است: به پاس قدردانی از زحمات بی شائبه اصحاب فرهیخته رسانه و قلم، سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

در ادامه این پیام آمده است: این روز یادآور خدمات و تلاش‌های قشر زحمتکشی است که در کسوت شریف خبرنگاری و به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، به دنبال نشر حقایق و آگاهی بخشی به همنوعان هستند. انسان‌های شریف و شرافتمندی که از سر عشق و علاقه و دلسوزی، وارد عرصه خبر و اطلاع رسانی شده و با درک و شناخت درست از ارزش و اهمیت حرفه شرافتمندانه خبرنگاری و نیز شأن و قداست والای قلم مزین به سوگند حق تعالی، تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیری را در راه پیام رسانی صادقانه و مشفقانه و هموار ساختن مسیر تعالی، شکوفایی و بالندگی جامعه انجام می‌دهند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: بدون شک در عصر پرشتاب ارتباطات و فناوری اطلاعات که اخبار، پیام‌ها و اطلاعات در آن با سرعت حیرت آوری از یک نقطه از جهان به نقطه دیگری حتی در دورترین جای دنیا مخابره و انتقال پیدا می‌کند‍‍ کار خبرنگاری و فعالیت حرفه‌ای در رسانه، بسیار مهم و از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت بوده و در چنین شرایطی، رسانه موفق، رسانه‌ای است که با استفاده از ابزارهای مناسب اطلاع رسانی و بهره مندی از نیروهای کارآمد و مجرب، در انجام رسالت کاری خود پیشتاز باشد.

در این پیام خاطرنشان شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن هفدهم مرداد روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، به ویژه خبرنگاران و اصحاب خبری متعهد، کوشا و پرتلاش استان مقدس قم، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته، توفیقات روز افزون تمام این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار