شهردار قم:
شهردار قم با بیان اینکه باید ظرفیت نقد و نقدپذیری در استان قم فراهم شود گفت: صداقت، سعه صدر، آگاهی و... در اطلاع‌رسانی و خبررسانی به مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۴۷۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲ 08 August 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه نشست صمیمی با خبرنگاران قمی که در آستانه روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه امروز رسانه یکی از عوامل مهم در اطلاع‌رسانی به مردم و انعکاس مشکلات است گفت: رسانه درگاهی برای ارتباط دوطرفه بین خادمان مردم و مردم است و هرچه این فضا شفاف‌تر باشد مسوولان نیز می‌توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی انسجام ویژه رسانه‌های استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: انتظار بیشتری از رسانه‌های استان قم به سبب جایگاه این خطه مقدس به عنوان ام‌القرای جهان اسلام می‌رود.

شهردار قم با اشاره به فعالیت‌های صدا و سیمای استان قم گفت: این مرکز یکی از مراکز رسانه‌ای ویژه در کشور به سبب جایگاه خاص شهر قم محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید نقاد باشند گفت: این نقد به معنای آن است که مشکلات با رعایت حق و انصاف گفته شود و در راستای اثرگذاری مثبت باشد.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه باید ظرفیت نقد و نقدپذیری در استان قم فراهم شود خاطرنشان کرد: صداقت، سعه صدر، آگاهی و... در اطلاع‌رسانی و خبررسانی به مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: خوشبختانه ارتباط دو طرفه خوبی بین رسانه‌ها و مجموعه مدیریت شهری در استان قم وجود دارد که امیدواریم از این ارتباط در راستای رشد و پیشرفت این شهر استفاده شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار