استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به فعاليت‌ها و برنامه‌هاي بنياد بين المللي غدير گفت: بايد مشاركت مردم در زمينه ارتقاء فرهنگ غدير جلب شود.
کد خبر: ۴۷۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴ 08 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار حجت الاسلام احمدی قمی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت حادثه غدیر در فرهنگ تشیع اظهار کرد: کار فراگیر فرهنگی در این راستا در بین اقشار مختلف جامعه ضروری  است.

استاندار قم جلب مشارکت مردم را مهمترین راهکار در انجام هرگونه اقدام فرهنگی دانست و افزود: استمرار هرگونه فعالیتی از جمله ترویج فرهنگ غدیر تنها با حضور و مشارکت فعال مردم میسر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان قم با اشاره به برنامه‌های این بنیاد در دهه امامت و ولایت ادامه داد: استانداری قم و دستگاه‌های دولتی باید در زمینه غدیرشناسی برنامه‌های متناسب و هماهنگ برگزار کنند.

حجت الاسلام احمدی قمی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی قم نیز با اشاره به برنامه‌های این بنیاد برای معرفت افزایی در زمینه غدیر اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 400 طلبه علوم دینی در زمینه غدیرپژوهی با این بنیاد همکاری داشته‌اند.

وی برگزاری جشنواره "مدافعان حرم- پیروان غدیر" ویژه خانواده شهدای مدافع حرم را از برنامه‌های دهه امامت و ولایت امسال عنوان و خاطرنشان کرد: دوره غدیرشناسی برای بانوان نیز در این ایام برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار