معاون اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای قم خبر داد؛
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان قم از پلمب بیست دفتر غیر مجاز حمل و نقل جاده‌ای مسافر و کالا در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳ 08 August 2017
به گزارش تابناک قم،‌ حمید سالاری گفت: در راستای ساماندهی تردد ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر، عطف به آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱ مواد ۳۱ و ۳۲ (قوانین و مقررات مربوط به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای) بیست دفتر و مرکز غیرمجاز حمل و نقل جاده‌ای در استان قم پلمپ می‌شود.

وی افزود: پس از شناسایی و تسلیم اخطار، هفت دفتر فاقد مجوز فروش بلیط سفرهای برون‌شهری و 13 مرکز بدون پروانه حمل و نقل و تخلیه بار جاده‌ای، در استان قم بسته و پلمب می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در ادامه افزود: طی برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره اماکن، مقرر شد لیستی از دفاتر فاقد مجوز تهیه و نسبت به پلمب یا ساماندهی آنان اقدام گردد.

وی ساماندهی را شامل آن دسته از دفاتری دانست که توانایی احراز شرایط و مقررات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را دارا می‌باشند.

سالاری تصریح کرد: دسته‌ای دیگر از این دفاتر که آیتم‌های لحاظ شده قانونی را دارا نبوده و یا در حریم جاده‌ای مستقر هستند پس از تسلیم اخطار نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت و پلمپ آن‌ها اقدام می‌گردد.

وی افزود: دغدغه اصلی سازمان متبوع در حوزه حمل مسافر و کالا در سفرهای برون‌شهری، تأمین امنیت و ایمنی حداکثری جهت جلوگیری از پدیده مخرب دلالی و واسطه‌گری است که در صورت عدم برخورد قاطع با این پدیده، شاهد تبعات نابهنجار اقتصادی، اجتماعی و امنیتی خواهیم بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در پایان ضمن تأکید بر ضرورت برخورد مستمر با متخلفین حوزه حمل و نقل جاده‌ای مسافر و کالا، اظهار داشت: ساماندهی دفاتر غیر مجاز حمل و نقلی و جلوگیری از رشد قارچ گونه آنها، مستلزم تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌های مربوطه از جمله اداره اماکن و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل کالا و مسافر است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار