رئيس پليس آگاهي استان قم خبر داد
رئيس پليس آگاهي استان قم گفت: فردي که با تاسيس دفتر امور فرهنگي و سينمايي برای تهيه و توليد فيلم و آموزش بازيگري در استان‌هاي آذربایجان شرقی، تهران، کرمان و قم 7 ميليارد ريال از هنرجويان کلاهبرداري کرده بود، در قم دستگير شد.
کد خبر: ۴۷۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵ 08 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: در پی وصول نیابت قضائی از کرمان مبنی بر دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری از هنرجویان بازیگری بلافاصله موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: متهم با تاسیس دفتر امور فرهنگی و سینمایی برای تهیه و تولید فیلم و آموزش بازیگری در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کرمان و قم اقدام به تبلیغات گسترده از طریق شبکه‌های مجازی کرده و تعدادی از جوانان علاقمند به حرفه مذکور را جذب می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده با پوشش مشارکت در ساخت فیلم اقدام به جذب سرمایه کرده و در فرصتی مناسب ضمن تعطیلی دفتر از محل متواری می‌شد.

کرمی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی را شناسایی و نامبرده را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری است، افزود: وی در تحقیقات به بزه انتسابی و کلاهبرداری از هشت نفر به مبلغ 7 میلیارد ریال اعتراف کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار