شهردار قم:
شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را به تمام تلاشگران عرصه فرهنگ و رسانه کشور به ویژه فعالان این عرصه در استان قم تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 08 August 2017
به گزارش تابناک قم، در پیام سیدمرتضی سقاییان نژاد شهردار قم آمده است: به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید. قلمی که می‌نویسد از خوبی‌ها، مهربانی‌ها، راستی‌ها و درستی‌ها و گاهی این ارزش به دست برخی سودجویان تبدیل به ابزار ذلت‌خواهی و دشمنی و جنگ می‌شود.

در این پیام آمده است: 17  مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی به درستی به عنوان روز خبرنگار برای تجلیل از تلاشگران عرصه فرهنگ و رسانه ایران اسلامی قرار داده شده است؛ تلاشگرانی که از همه چیز می‌گذرند تا آگاهی ، این کالای ناب و با ارزش را به بشر ارزانی کنند.

در پیام شهردار قم اضافه شده است: امروز اگرچه قدرت‌های رسانه‌ای در دنیا به دست زورگویان و مستکبران عالم سعی در گسترش ناآگاهی و دروغ‌پراکنی در سطح دنیا دارند اما همچنان بشر در جست‌وجوی حقیقت آنچه را راستی و درستی است می‌یابد و هستند رسانه‌هایی که با تکیه بر توان خبرنگاران حق‌جو و حق‌خواه خود قلم بر راستی و درستی و دفاع از مظلومان می‌زنند و نظام اسلامی در همین زمینه با تمام توان امپراطوری رسانه‌ای غرب و استکبار را به زانو در آورده است.

در این پیام افزوده شده است: آگاهی امروز جامعه بشری و بیداری ملت‌ها در برابر زورگویی‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها همه و همه نتیجه حرکت رسانه‌ای و بدون چشم‌داشت خبرنگارانی آگاه و حق‌خواه است و روز 17 مرداد فرصتی است که هرچند ناچیز دست مهربانی را به سوی این قشر تلاشگر جامعه که اگر نباشند آگاهی نیز از جامعه رخت بر می‌بندد، دراز کنیم.

در این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری قم، ضمن تبریک این روز به تمام خدمت‌گذاران در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه، از فعالان این عرصه تقدیر کرده و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای حرکت در مسیر بیداری تمام جوامع بشری و برپایی حق و عدالت در گیتی را خواهانم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار