کد خبر: ۴۷۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ 08 August 2017
«قلم»؛ واژه ای که به احترامش بسیاری ایستاده و تعظیم می‌کنند؛ برخی هم در رسایش لعن و نفرین‌ها می‌خوانند.

می‌تواند آتش را بر برگ‌های سفید و مطهر ریخته یا نور مهربانی و صلح و دوستی را منتشر کند.

گاهی در دست قاضی است تا حکمی برا گرفتن یا بخشیدن جان با آن بنگارد گاهی هم تقسیم مهربانی بین دو عاشق را تثبیت می‌کند.
هرکس که آن را در دست بگیرد رسالتی سنگین بر دوش گرفته که با هر چرخاندن این کالای تجاری! ساده و جذاب می‌تواند تحول و پیروزی را رقم زده یا شکست و نابودی را منجر شود.

آری کالای تجاری! 

قلم ارزش مالی آن چنانی ندارد اما با آن می‌توان به بسیاری کالاهای بی ارزش، ارزش بخشید و یا خیلی از نبایدها و نبودها را باید و بود کرد.

امروز اگر که قلم هم شاید برای بسیاری به واسطه تکنولوژی فراموش شده باشد اما هنوز هم که هنوز است قلم‌های با ارزشی در سرتاسر دنیا بر روی کاغذ می‌نشینند؛ قلم‌هایی که تکنولوژی هم توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

روز خبرنگار فرصتی است تا بار دیگر ارزش‌های قلم را به یاد آریم؛ اگرچه امروز رسانه نیز تجارتی پر سود و جذاب است اما هنوز هم هستند خبرنگارانی که قلمشان را نفروخته و نور مهربانی، انسانیت و دوستی را بر صفحات تاریخ می نگارند.

خبرنگار امروز اگرچه خود را در پس تکنولوژی، اینترنت و رسانه‌های مجازی پنهان کرده اما همه آنچه که امروز برای آگاهی جامعه انجام‌ می‌دهد با تکیه بر قلم است؛ قلمی که گاهی رنگ مجازی بر خود گرفته و گاهی در حقیقت نمایان می‌شود.

هرچند امروز بسیاری از او فراری‌اند یا به زعم خود مزدورش می‌خوانند، اما همه این سختی‌ها و مشکلات، طعنه‌ها و دروغ‌بستن‌ها، او را مصمم‌تر کرده که یک هدف والا را پیگیری کند و آن چیزی نیست جز حق؛ حق مردم و آزادی.

به امید روزی که با ظهورش قلم‌ها تنها عشق، دوستی و مهربانی را بنگارند و بتوان سوگند خورد به قلم هایی که حق می نگارند نه آنهایی که کالایی هستند در دست مدعیان آزادی.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار