متهم در تحقیقات صراحتاً به بزه انتسابی و کلاهبرداری از چهار نفر به مبلغ 900میلیون ریال اعتراف که نهایتاً ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد. 980باطری خودرو قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 260 میلیون ریال در قم کشف شد.
کد خبر: ۴۷۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۱ 09 August 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک مأمور قلابی به اتهام کلاهبرداری 900میلیون ریال در قم خبر داد و گفت: متهم که در تحقیقات به بزه انتسابی و کلاهبرداری از چهار نفر به مبلغ 900میلیون ریال اعتراف کرده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمد کرمی در گفت و گویی با اعلام این خبر با اشاره به نحوه دستگیری متهم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری و غصب عنوان مامور ناجا با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: نامبرده با لباس نظامی در محل تردد داشته و خود را به اهالی محل فردی ذی نفوذ معرفی می کرده است و در نهایت با جابجایی محل سکونت خود ضمن پیشنهاد خرید دو دستگاه خودرو مزایده ای به همسایگان، از این طریق مبالغی را دریافت و سپس از پاسخگویی امتناع و متواری می شد.

کرمی گفت: در ادامه با شناسایی نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه وی که ملبس به لباس کامل نظامی بود دستگیر شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات صراحتاً به بزه انتسابی و کلاهبرداری از چهار نفر به مبلغ 900میلیون ریال اعتراف که نهایتاً ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

جاساز 980باطری خودرو قاچاق در دو کامیون 

وی همچنین از کشف 980باطری خودرو قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 260 میلیون ریال در قم خبر دادو گفت: با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام هر دو دستگاه کامیون شناسایی، توقیف و با انتقال به یگان در مجموع 980باطری خودرو که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

کرمی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل محموله های باطری قاچاق توسط دو دستگاه کامیون کشنده بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مسیر تردد کامیون ها مشخص و یک تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام هر دو دستگاه کامیون شناسایی، توقیف و با انتقال به یگان در مجموع 980باطری خودرو که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله های قاچاق را 226میلیون تومان اعلام کرده اند، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار