به مناسبت روز خبرنگار
به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم در سالن سینا ونوس برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱ 09 August 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم در سالن سینما ونوس به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، خانه مطبوعات، شهرداری، استانداری و موسسه مالی و اعتباری کوثر برگزار شد.

در این مراسم خبرنگاران از ساعت 10 الی 12 در سالن سینما ونوس به تماشای فیلم نشستند و سپس در سالن پذیرایی مراسم جشن روز خبرنگار برگزار شد.

گفتنی است، طی مراسم قرعه کشی تعداد 30 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هرکدام به ارزش پنج میلیون ریال، پنج کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هرکدام به ارزش 10میلیون ریال و همچنین 17 وام 50میلیون ریالی به عنوان هدیه به قید قرعه به خبرنگاران اهدا شد.

همچنین در این مراسم سید مهدی صادقی استاندار قم به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه امیدواریم در دولت دوازدهم شاهد توسعه همه جانبه کشور باشیم، اظهار کرد: رسالت اصحاب رسانه بر این است که خدمات دولت و نقاط ضعف و قوت آنرا مورد توجه قرار دهند، همچنین اعتماد مجدد مردم به دولت قبل ثمره تلاش اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی است.

شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی طالبان در تاریخ 17 مردادماه 1377 این روز را روز خبرنگار نامگذاری کرده‌ است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار