معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم مطرح کرد
معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم از اعزام مشمولان ديپلم و زير ديپلم به خدمت سربازي در مرداد ماه سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 09 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی ترابی اظهار کرد: مشمولان غائب وغیرغائب دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه 1396 هستند باید راس ساعت 7 صبح روز مذکور در محل معاونت وظیفه عمومی استان حاضر شده تا به خدمت سربازی اعزام شوند.

وی ادامه داد: باتوجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، تاکید کرد: مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون و برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار