مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: حرفه خبرنگاری از جمله شغل‌هایی بوده که اگر مسیر به‌خوبی درک نشود، فعالیت در آن منجر به تخریب و غیرقابل‌جبران می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 09 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن اکبری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در تالار نخلستان سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت شغل خبرنگاری اظهار داشت: خبرنگاران از اقشار کارآمد، زحمتکش و پویا در کشور هستند که اهمیت کار آن‌ها بسیار بالاست.

وی بابیان اینکه به گفته امام علی(ع) افراد در جایگاه‌هایی که هستند باید نظارت خداوند در رفتار خود را درک کنند، افزود: داشتن باور اینکه خداوند همه‌چیز را می‌بیند و می‌شوند مانع انسان از دست زدن به رفتاری شده که نتیجه آن تخریب باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) خاطرنشان کرد: حرفه خبرنگاری از جمله شغل‌هایی بوده که اگر مسیر به‌خوبی درک نشود، فعالیت در آن منجر به تخریب و غیرقابل‌جبران می‌شود که باید در این شرایط خبرنگاران در امور خود مراقبت‌های لازم را داشته و رضایت خداوند را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری خبرنگاری را حرفه‌ای با ارزش دانسته‌اند و خبرنگاران نباید خشنودی خداوند را در خشنودی خلق بفروشند، تصریح کرد: یکی از گرفتاری‌های انسان در روز قیامت تکذیب سخنان پیامبران الهی است که در این وضعیت اعضای بدن انسان‌ها علیه آن‌ها شهادت می‌دهند.

اکبری با اشاره به اهمیت خبرنگاری در تثبیت لحظات نابود شدنی ابراز کرد: امام راحل با الگو گیری از انقلاب پیامبران الهی انقلاب اسلامی را آغاز کردند و این انقلاب از برکت دید وسیع امام خمینی(ره) در پیشبرد اهداف عالیه به تعالی رسیده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار