سردارشریف:
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در یک جنگ رسانه ای سنگین واقع شده ایم گفت: امروز نیازمند انسجام رسانه ای درکل کشور هستیم.
کد خبر: ۴۷۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 09 August 2017
به گزارش تابناک قم، سردار رمضان شریف عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان قم اظهار کرد: صحنه امروز، شهید همت ها و زین الدین های خاص خودش را می طلبد و باید تلاش کنیم قبل از هر چیز با درایت قلم بزنیم و خبر را منتشر کنیم.

وی ادامه داد: نخستین مطلبی که در زمینه اطلاع رسانی اهمیت دارد، محتوای گفتمان است، محتوای گفتمان ما برگرفته از قرآن کریم و وحی الهی است که برتر و بی نظیر است.

وی اظهار کرد: در ابزار و رسانه‌ ها فاصله زیادی با امپراطوری‌ های رسانه ای داریم و باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم و در چهار دهه اخیر در نشر گفتمان انقلاب اسلامی در جهان موفق بوده ایم.

شریف در ادامه گفت: نگاه مجموعه سپاه پاسداران با توجه به تجربه دفاع مقدس و سال های پس از آن به مساله فرهیختگان جامعه، نگاه بسیار همراه و مانوسی است و اهمیت کار فرهنگی و رسانه ای و کمک به هدایت افکار عمومی به عنوان یک موضوع و مولفه جدی همواره در برنامه های سپاه قرار دارد. 

وی گفت: امروز شاهدیم که استراتژیست های عملیات های روانی و تبلیغاتی دنیا با بهره گیری از خبرنگاران، نویسندگان، تحلیلگران، مفسران و ابزارهای بسیار متنوع، تلاش می کنند که بین تصویر واقعی یک موضوع و تصویر مجازی آن یک طراحی را به تصویر بکشند. 

وی با اشاره به کشورهایی که بانی و اساس نقض حقوق بشر در دنیا هستند، گفت: این کشورها عضو کنوانسیون های نظارت بر حقوق بشر انتخاب می شوند و این از عجایب دنیای ما است.

شریف اضافه کرد: افکار عمومی هم واکنش خاصی نشان نمی دهد، به این دلیل که چهره واقعی این کشورها را نمی شناسند و افکار عمومی چهره ترسیم شده از آنها را می بینند. 

وی اظهار کرد: برخی از کشورهای منطقه برای یک بار هم صندوق رای را ندیده اند و در جنایت های عظیم در کشورهای مسلمان و عرب ، صدها هزار تن را در طول چند سال گذشته کشته اند و هزاران تن را آواره کرده اند وزیرساخت های چند کشور را از بین برده اند، اما همچنان محبوب اربابان خود هستند که با در اختیار داشتن رسانه های پرقدرت چهره ای غیرواقعی از آنان ترسیم کرده اند. 

وی گفت: دراوج کشتار در یک جغرافیای جهان اسلام، یکی ازکشورهای منطقه با وزیر رسمی رژیم صهیونیستی ملاقات می کند و خبرش هم منتشر می شود و اتفاق خاصی هم نمی افتد، چون به قدری رسانه ها تلاش کرده اند که این موضوع را عادی سازی کنند که دیگر حیا و شرمی نیز وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که خود را طلایه دار خانه خدا می دانند به سرسخت ترین دشمنان جهان اسلام و امت اسلامی خیرمقدم می گویند و فرش قرمز زیر پایشان پهن می کنند. 

شریف گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که در طول 40 سال گذشته صاحب یک گفتمان متعالی و برگرفته از قرآن کریم، وحی الهی و مطابق با استانداردهای روز دنیا و احترام به رای و نظر مردم، بیش از 40 انتخابات برگزار کرده، اما همواره مغضوب رسانه های معاند و اربابان آنان است و در این عرصه خبرنگاران و متفکران رسالت سنگینی برعهده دارند. 

وی گفت: نسل دوران دفاع مقدس ما رسالت خود را در میدان جنگ سخت به خوبی نشان دادند و دشمن را سرجای خودش نشاندند، امروز هیچ اثری از ژنرال های چند ستاره رژیم بعثی وجود ندارد، اما مزار شهدای گمنام بسیجی ما برای مردم و دوستداران انقلاب اسلامی الهام بخش است. 

وی با اشاره به این که صدای واحد نیاز امروز ما است گفت: همه تلاش دشمن منزوی کردن و ارائه یک چهره خشن از ما و فاصله بین مردم و نظام و بخش های مختلف آن با یکدیگر است.

وی گفت: امروز آمریکا اعلام می کند که ما می خواهیم سپاه را تحریم کنیم، از روز اول که سپاه به فرمان حضرت امام در این نظام جمهوری اسلامی طراحی شده است، کدام روز بوده است که ما مورد تحریم و غضب آمریکایی ها نبوده ایم؟

شریف افزود: همه پیشرفت های ما در سایه حداکثری فشار و تحریم آمریکایی ها بوده است و خواهد بود.

وی با بیان این که ما راه خود را پیدا کرده ایم، گفت: ما سه مولفه قدرت داریم که یکی فرهنگ دینی، قرآن، پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت(ع) است، دوم نظریه ولایت فقیه و اطاعت محض از امام جامعه است و سومین مولفه قدرت ما که دشمن قادر به درک آن نیست، مولفه اتصال ما به توده مردم می باشد.

وی تاکید کرد: همه مردم ایران حامی سپاه هستند و سپاه سپر بلای همه حوادث کشور بوده و هست و همه مردم ایران در نگاه سپاه عزیز و بزرگوار هستند و سپاه برای امنیت مردم هزاران شهید تقدیم کرده است تا امنیت و آرامش ملت ما حفظ شود و این یک شعار نیست، یک واقعیت قابل مشاهده، ملموس و عینی است. 

وی گفت: دشمن از دست ما خسته شده، طراحی های متعددی را انجام داده و در هیچ کدام به نتیجه مطلوب نرسیده است، بنابراین دشمن عصبانی است و این برای ما قابل درک است، اما هیچ گونه هراسی از دشمن وجود ندارد.

وی گفت: دشمن در ضعیف ترین شرایط ممکن است و مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما در بهترین شرایط ممکن هستند.

در پایان این آیین که به همت سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) ترتیب یافته بود، جمعی از خبرنگاران استان قم و خانواده یک شهید تجلیل شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار