به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد
مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر استان قم از سوی سپاه علی بن ابیطالب برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 09 August 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان بعد از ظهر امروز از سوی سپاه علی بن ابیطالب در تالار نخلستان برگزار شد.

سردار رمضان شریف مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت شغل خبرنگاری اظهار کرد: این شغل یکی از شغل‌هایی است که اگر از آن در مسیر صحیح استفاده نشود، تخریبی ایجاد می‌کند که قابل جبران نیست، خبرنگاران باید در کار خود مراقبت داشته باشند و برای کسب خشنودی دیگران، خشنودی خداوند را رها نکنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: امام علی(ع) از خبر به عنوان یک علم بیان کردند و رهبر معظم انقلاب هم خبرنگاری را یک حرفه با ارزش دانستند.

سردار رمضان شریف نیز در ادامه این مراسم با اشاره به تحریم‌های جدید دشمن علیه سپاه گفت: آمریکا اعلام می‌کند که به دنبال تحریم سپاه پاسداران است، از ابتدای تشکیل این نهاد، ما در تحریم آمریکایی‌ها بودیم، اما ما راه قدرتمند شدن را پیدا کردیم. نخستین مولفه قدرت سپاه، فرهنگ دینی، مولفه دوم نظریه ولایت فقیه و اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه و آخرین مولفه اتصال به توده مردم است.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران افزود: همه مردم ایران حامی سپاه پاسداران هستند و این نهاد برای امنیت مردم هزاران شهید تقدیم کرده و این یک واقعیت قابل مشاهده و عینی است. دشمن از دست سپاه خسته شده و عصبانیت دشمن برای ما قابل درک است، دشمنان اکنون در ضعیف ترین شرایط ممکن قرار دارند و نیروهای مسلح و مردم در بهترین شرایط ممکن هستند.

در بخش پایانی مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جمعی از خبرنگاران برتر استان قم تجلیل به عمل آمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار