مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم:
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم گفت: تجهیز مساجد به امکانات ورزشی و تشویق جوانان از اهداف اصلی برگزاری این طرح در مساجد است.
کد خبر: ۴۷۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 10 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید رفیعی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های نشاط در سطح مساجد اظهار کرد: در این ایستگاه‌ها بحث تجهیز ورزشی مساجد پیگیری می‌شود در این طرح با همکاری خوب مسؤولان مساجد بحث شناسایی آنها انجام خواهد شد و برای هر یک شناسنامه تهیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسجد محوری در منطقه در این طرح پیگیری می‌شود مساجد مشمول این طرح باید فعال باشند و دارای فضایی برای استقرار وسائل ایستگاه نشاط باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اهمیت ایستگاه‌های نشاط در مساجد گفت: این ایستگاه‌ها برای مساجد  تأثیرگذار هستند و در غنی‌سازی اوقافت فراغت نوجوانان و جوانان اثرات خوبی بر جای می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پنج ایستگاه نشاط راه‌اندازی شده و تا پایان هفته آینده 16 ایستگاه دیگر تکمیل می‌شود و تجهیزات در اختیار مساجد قرار می‌گیرد.

رفیعی ادامه داد: با افتتاح این ایستگاه‌ها علاوه جذابیت‌هایی که مساجد داشتند جذابیت ورزشی و تفریحی به آن اضافه می‌شود لذا شهروندان زمان بیشتری در مسجد صرف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فضاهای ورزشی و تفریحی در شهر قم محدود است بنابراین برای پیگیری پروژه‌های مهم در سطح شهر فضای آماده مساجد تجهیز خواهد شد که مقرون به صرفه‌تر است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه پراکندگی ایستگاه‌های نشاط مناسب است گفت: این ایستگاه‌ها به تدریج در مناطق مختلف شهر ایجاد می‌شود نوجوانان و جوانان می‌توانند تمرینات خود را در رشته‌هایی مانند پیگ پنگ، دارت، فوتبال دستی و... در این ایستگاه‌خا انجام دهند و تخلیه انرژی داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار