فرماندار قم:
فرماندار قم تأکید کرد: خانه مطبوعات قم باید برای ارتقای کمی و کیفی مطبوعات محلی و رسانه‌های این استان تلاش کند.
کد خبر: ۴۷۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 10 August 2017
به گزارش تابناک قم، رضا سیار در دیدار تعدادی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات قم که در فرمانداری قم انجام شد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت خاطره شهید صارمی کار خبرنگاری را از مشاغل سخت و حساس توصیف کرد و رعایت اصل امانت داری و اخلاق را دو موضوع اصلی این کار دانست.

وی افزود: خانه مطبوعات به عنوان یک سازمان غیردولتی و فرهنگی و صنفی باید در کمک به ارتقای کمی و کیفی مطبوعات محلی و رسانه‌های استان که خود متضمن تقویت نقش مطبوعات کشور و افزایش استانداردهای کار خبری و اطلاع‌رسانی کشور است، از طریق حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی، بهبود وضع اقتصادی، اجتماعی، توسعه دانش فنی و امنیت شغلی و حرفه‌ای اصحاب جراید و شناسایی امکانات بالقوه و بهره گیری از افکار،‌ اندیشه، تجارب و اراده جمعی اصحاب مطبوعات و فعالان این عرصه گام بردارد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات قم نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های خانه مطبوعات از این مجموعه به عنوان یاری رسان در امر اطلاع‌رسانی و خبر در استان قم یاد کرد.

مرتضی داستانی گفت: با همکاری بین خانه مطبوعات و روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌توان ساماندهی خوبی در تولید و انتشار اخبار و بیان دیدگاه‌های مدیران برای ارائه دستاوردهای دولت در قم انجام داد و این امر بستگی به همکاری همه ادارات دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار