طی ۴ ماه نخست امسال؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری با بازرسی‌های صورت گرفته ۴۸ هزار کیلو برنج هندی قاچاق در قم کشف شد.
کد خبر: ۴۷۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 10 August 2017
به گزارش تابناک قم، احمد ذاکری با اشاره به بازرسی‌هایی که طی چهار ماه ابتدای سال جاری در زمینه نظارت و بازرسی بر اصناف صورت گرفته است، اظهار داشت: طی این چهار ماه در مجموع ۲۷۵ بازرسی در قم انجام شد.

وی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها ۲۷۵ پرونده تخلف برای متخلفین تشکیل شد، بیان داشت: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه عنوان کرد: مواد غذایی، لوازم خانگی، دخانیات، نوشیدنی، میوه و سبزیجات، پوشاک و لوازم آرایشی از جمله مواردی است که در بازرسی‌ها کشف شد.

وی بیشترین کشفیات را به ترتیب مربوط به موادغذایی و لوازم خانگی دانست و گفت: ارزش ریالی مواد غذایی کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال بود و در بخش لوازم خانگی هم ۹۸۹ میلیون ریال ارزش لوازم کشف شده است.

ذاکری بیان کرد: در بخش مواد غذایی ۴۸ هزار کیلو برنج هندی کشف شد و در بخش لوازم خانگی هم کولر گازی از مهمترین کشفیات بود.

وی ابراز داشت: در بازرسی‌هایی که در زمینه عرضه خارج از شبکه سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته هم در مجموع ۶۲۰ بازرسی به عمل آمد که ‌نهایت منجر به کشف بیش از ۱۶ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال انواع محصولات پتروشیمی و آرد خبازی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: در بخش پتروشیمی ۳۹۶ هزار کیلو کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و در بخش آرد خبازی هم ۲۳ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم آرد به ارزش ۲۱۹ میلیون ریال کشف شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار