عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قوانین و سیاست‌هایی که در حوزه فرهنگ توسط این شورا به تصویب می‌رسد الزامات و ضمانت‌های اجرایی لازم را ندارد به همین علت اجرایی شدن برنامه‌ها با نگاه و عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.
کد خبر: ۴۷۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 10 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی با اشاره به اینکه ضمانت اجرایی قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی همانند مجلس شورای اسلامی نیست، اظهار کرد: قوانین و سیاست‌هایی که در حوزه فرهنگ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب می‌رسد الزامات و ضمانت‌های اجرایی لازم را ندارد به همین علت اجرایی شدن برنامه‌ها با نگاه و عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع حرکت‌های مطلوبی در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شده است، اضافه کرد: این فعالیت‌ها نشان از این نیست که هر سیاست‌هایی که درنظر گرفته شده به میزان موفقی اجرا شده است چرا که برای رسیدن به افق‌های مورد نظر این شورا باید تلاش‌های گسترده‌تری در سطح جامعه انجام شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تهاجم‌های فرهنگی دشمن در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: دشمن طی یک برنامه‌ریزی بلند برای افزایش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی گام برداشته است به همین علت مقابله تهاجم فرهنگی دشمن نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و کاربردی است اما بخش‌های مختلف کشور نیز باید نسبت به اجرای این برنامه نگاه متفاوتی داشته باشند.

وی به برخی از ناهنجاری‌های موجود در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تحکیم بنیان خانواده بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات و ناهنجاری را رفع کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار