روز جمعه برگزار می‌شود؛
تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و هیئت فوتبال قم دربی فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را روز جمعه برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲ 11 August 2017
به گزارش تابناک قم، نخستین دربی فوتسال قم در لیگ برتر کشور روز جمعه برگزار می‌شود و ۲ تیم قمی حاضر در این مسابقات رودرروی هم قرار می‌گیرند تا روزی جذاب برای فوتسال دوستان قمی رقم بزنند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران عصر روز جمعه وارد هفته هفتم خود می‌شود که در یکی از بازی‌های در سالن شهید حیدریان قم، تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار تیم هیئت فوتبال استان قم می‌رود.

در حالی که هرگز در ادوار گذشته لیگ برتر فوتسال، بیش از یک تیم قمی حضور نداشته این بازی، اولین شهرآورد تاریخ لیگ برتر فوتسال در قم است و می‌تواند شور و جذابیت زیادی به ورزش قم تزریق کند.

در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال، آتلیه طهران با ۸ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده و هیئت فوتبال قم هم با ۲ امتیاز قعرنشین لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است اما تیم هیئت فوتبال امیدوار است در هفته‌های آتی از وضعیت نابسامان فعلی خارج شود.

شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم هیئت فوتبال قم هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند تیم مقاومت قرچک را در خانه‌اش، ۲ بر ۲ متوقف کنند اما هیئت فوتبال قم برای پایان دادن به قعرنشینی به کسب پیروزی نیاز دارد و نه تساوی و آن‌ها امیدوارند در بازی با آتلیه طهران به اولین برد خود دست یابند.

آتلیه طهران اما شرایط بهتری دارد و اوضاع در این تیم مساعدتر است به طوری که این تیم در بازی‌های قبلی خود فقط یک شکست داشته و با ۲ پیروزی و ۲ تساوی و یک بازی عقب افتاده ۸ امتیازی است.

نماینده فوتسال قم که هفته گذشته در قم برابر حفاری خوزستان مساوی کرد در بازی با تیم همشهری و قعرنشین خود فقط به دنبال ۳ امتیاز است زیرا این بازی می‌تواند با کسب پیروزی آتلیه طهران سکوی صعود آتلیه به رده‌های بالاتر باشد.

دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و هیئت فوتبال قم به عنوان دربی هفته هفتم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار