نماینده مردم قم در مجلس:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای ایجاد معاونت حقوق شهروندی باید به فکر ایجاد معاونت اشتغال باشیم تا بتوان مشکل بیکاری را حل کرد.
کد خبر: ۴۷۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم با بیان اینکه امروز مدیران کشور باید اولویت‌ها را مدنظر قرار دهند، اظهار داشت؛ نباید به مردم آدرس‌های فرعی بدهیم و برنامه‌هایی که وزیران پیشنهادی رئیس‌جمهور ارائه می‌دهند می‌بایست بر مبنای اصول باشد.

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از مشکلات امروز جامعه ماست، افزود: امروز ۸ میلیون جوان بیکار در کشور داریم و سرمایه‌گذاری در امر تولید باید مد نظر قرار گیرد تا شاهد تعطیلی کارخانه‌های کمتری باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه اولویت امروز مردم حقوق شهروندی نیست، افزود: هر چند که حقوق شهروندی را باید مراعات کرد اما به نظر می‌رسد حقوق شهروندی بالاتر از ایجاد اشتغال در کشور نداشته باشیم.

وی بیان داشت: قاچاق ۲۵ میلیارد دلاری کالاها نفس بخش تولیدی کشور را بریده است و تولیدکنندگان کشور ما در این میدان ضرر می‌کنند، بیان داشت: به جای ایجاد معاونت حقوق شهروندی می‌بایست به فکر ایجاد معاونت اشتغال باشیم تا بتوان مشکل بیکاری را حل کرد.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه امروز مشکلاتی همانند طلاق گریبان‌گیر کشور است، افزود: نرخ طلاق در تهران رقم بالایی است و در راستای حقوق شهروندی می‌بایست آموزه‌های دینی و الهی را در مسیر استحکام بنیان خانواده‌ها ترویج کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شایسته سالاری باید مدنظر مدیران و مسئولان قرار گیرد و نباید افراد برجسته و انقلابی در کشور را با برچسب زدن افراطی‌گری از صحنه دور کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار