سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان قم:
سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: شاعران موجب درخشش زبان فارسی هستند و در چندین دوره تاریخی اگر شاعران از زبان فارسی حفاظت نمی‌کردند این زبان شیرین هم از بین می‌رفت.
کد خبر: ۴۷۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، امیر رزق‌آبادی جمعه شب در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان زلال رضوی که در سالن همایش‌های شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، موسسه راویان فتح، حوزه شهید بهشتی ناحیه امام حسن(ع) و ناحیه امام رضا(ع) که در برگزاری این جشنواره همکاری مطلوبی داشتند، اظهار کرد: هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان زلال رضوی به میزبانی استان قم و استقبال خوب شاعران قمی برگزار شد.

وی افزود: شاعران قمی از این جشنواره به خوبی استقبال کردند و بیشترین تعداد شاعر در هفتمین جشنواره شعر بسیج از شهر مقدس قم بوده‌ است.

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان قم، از مراسم شب شعر در کوه خضر نبی(ع) و مزار شهدای گمنام یاد کرد و گفت: امیدواریم استان قم توانسته باشد به نحوی که شایسته اساتید برجسته شعر است از این مراسم میزبانی کرده باشد.

وی اضافه کرد: شاعران موجب درخشش زبان فارسی هستند و در چندین دوره تاریخی اگر شاعران از زبان فارسی حفاظت نمی‌کردند این زبان شیرین هم از بین می‌رفت.

رزق‌آبادی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، عنوان کرد: اگر شاعری شعری برای ستایش اهل بیت(ع) بگوید و چشمی را برای معصومین(ع) بگریاند خداوند بهشت را بر او واجب می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به آیات و روایاتی که اهل بیت(ع) در راستای شاعران فرموده‌اند، اشعاری که برای اهل بیت(ع) و معصومین(ع) سروده می‌شود توسط حضرت جبرائیل(ع) به تائید می‌رسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار