مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قم خبر داد
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از بهره‌برداري از سه ايستگاه آتش نشاني جديد در آينده‌اي نزديك خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید آتش‌نشانی گفت: این سه ایستگاه با استفاده از بودجه سفر مقام معظم رهبری احداث شد و در زمینه خدمت‌رسانی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا هزینه احداث 10 ایستگاه اختصاص پیدا کرد هفت ایستگاه در سال‌های گذشته به بهره‌برداری و ابنیه سه ایستگاه باقیمانده کامل شد که با استفاده از 30 میلیارد تومان بودجه خودرو و تجهیزات آتش‌نشانی خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به احداث سه ایستگاه جدید آتش‌نشانی گفت: ایستگاه شماره 22 آتش‌نشانی در میدان بسیج، جنب بوستان کودک، ایستگاه شماره 23 جنب بوستان علوی و ایستگاه شماره 24 در میدان مفید می باشد که این ایستگاه‌ها از روز ولادت امام رضا(ع) فعال شده نواقص و کاستی‌های آنها برطرف و به صورت رسمی به زودی به  بهره‌برداری خواهد رسید. 

وی با بیان اینکه 24 ایستگاه آتش‌نشانی در قم وجود دارد عنوان کرد: قم نخستین کلانشهر در کشور است که به استانداردهای لازم در زمینه ایستگاه‌های آتش‌نشانی رسیده است بر اساس استاندارد کشوری برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی باید وجود داشته باشد.

جعفری عنوان کرد: دغدغه‌ ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در هسته مرکزی در خیابان شهدا میدان جانبازان وجود دارد تا خدمت‌رسانی مفید صورت گیرد.

وی یادآور شد: اکنون در سازمان آتش نشانی قم ، نزدیک 500 نیروی ستادی و عملیاتی وجود دارد و تجهیزات و ماشین‌آلات به روز خریداری شده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سه ایستگاه در پردیسان به صورت فعال وجود دارد که در سه شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار