منتخب شورای پنجم شهر قم بابیان اینکه باوجود در نظر داشتن گزینه‌های دیگر اما شهردار کنونی مدنظر شورای پنجم است، گفت: در حال مذاکره با شهردار کنونی هستیم و با گزینه دیگری در این‌باره صحبت نشده است.
کد خبر: ۴۷۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، محمود مسگری با اشاره به پیگیری‌های شورای پنجم برای انتخاب شهردار قم اظهار داشت: در حال حاضر در حال مذاکره با شهردار کنونی هستیم و با گزینه دیگری دراین‌باره صحبت نشده است.

 منتخب شورای پنجم شهر قم بابیان اینکه باوجود در نظر داشتن گزینه‌های دیگر اما شهردار کنونی مدنظر شورای پنجم است، افزود: شهردار برنامه‌های شهرداری در قالب برنامه 5 ساله و نیز برنامه خود را به‌صورت شفاف ارائه داده‌اند، در صورتی‌که در صحبت‌ها با سقائیان نژاد به جمع‌بندی نرسیم با گزینه‌های دیگر رایزنی خواهیم داشت.

به گفته این عضو شورای شهر قم، ثبات مدیریت یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که اعضای شورای پنجم در نظر دارند چراکه تغییر مدیریت‌ها بزرگ‌ترین آفت برای شهر و استان است.

مسگری تناقض در اعلام زمان آغاز شورای پنجم را مورد انتقاد قرار داد و خاطرنشان کرد: براساس آخرین اخبار اول شهریور زمان آغاز کار شورای پنجم خواهد بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار