خودسوزی در قم
یک مرد ۵۳ ساله در حياط شهرداری منطقه 2 قم خود را به آتش کشيد. اين فرد که با بنزين اقدام به خودسوزي کرده بود با يک دستگاه آمبولانس به بيمارستان نکويي قم منتقل شد.
کد خبر: ۴۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، یکی از پیمانکاران پروژه های شهرداری منطقه 2 قم به دلیل آنچه که گفته می شود طلبکاری از شهرداری منطقه داشته پس از ماه ها دوندگی برای دریافت بدهی خود که به نتیجه ای نرسید صبح امروز در شهرداری منطقه دو دست به خودسوزی زد.

با وجود تلاش مردم برای خاموش کردن آتش اما صدمات رسیده به این شخص جدی بوده که پس از اعزام به بیمارستان به دلیل وخامت حال وی احتمالا برای درمان به یکی از بیمارستان های تهران اعزام می شود.

جزئیات حادثه خودسوزی مقابل شهرداری منطقه 2 قم

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم گفت:‌ خطر جاني فردي كه در مقابل شهرداري منطقه دو اقدام به خودسوزي كرده بود برطرف شده است.

حمیدرضا عابدی خرسند  با اشاره به حادثه خودسوزی فردی در مقابل شهرداری منطقه دو شهرداری قم اظهار کرد: اکنون خطر جانی فرد برطرف شده و زیر نظر پزشکان است و نماینده شهرداری در آن بخش حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز اگر پزشکان تأیید کنند فرد به تهران منتقل می شود زیرا بیمارستان تخصصی سوختگی در تهران است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم یادآور شد:‌ سوختگی از یکی از دستانشان شروع شده است و درصد سوختگی زیاد حاد نیست و مسئله خاصی برای وی به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه اکنون امکان سؤال از فرد در زمینه دلیل حادثه وجود ندارد گفت:‌ باید شرایط فرد به حد نرمال برسد تا حادثه علت‌یابی دقیق شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار