کد خبر: ۴۷۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 13 August 2017
همین امروز بود که در خبرها می‌خواندم «شوک ناشی از سانحه قطار، مشاور وزیر حمل‌ونقل مصر را کشت!» ماجرا ازاین‌قرار است که مشاور وزیر حمل‌ونقل مصر پس از مشاهده قربانیان حادثه برخورد قطار در اسکندریه، سکته کرده و مرده است.

کمتر از یک ساعت بعد از مخابره این خبر، رسانه‌های استان خبری را منتشر کردند مبنی بر آتش‌سوزی پیمانکار طلبکار در مقابل شهرداری منطقه دو. کمی بعد شرح ماجرا را خواندم و ساعتی بعد عکس‌های دل‌خراش خودسوزی را. راستش را بخواهید کمی نگران شدم، گفتم حتماً این ماجرا را آقای رحیمی شهردار منطقه دو هم دیده است. نگران آقای رحیمی شدم، گفتم نکند خدای‌ناکرده ایشان هم از دیدن این حادثه دل‌خراش، به سرنوشت مشاور وزیر حمل‌ونقل مصر گرفتارشده باشد. سراغشان را از عوامل شهرداری گرفتم، گفتند که الحمدالله ایشان سالم هستند.

اما یک علامت سؤال بزرگ در ذهن من نقش بسته است؟ مگر می‌شود پیمانکاری که از شهرداری طلب دارد بدون اینکه قبلاً بارها پیگیری وصول طلب خود را کرده باشد، یک روز صبح بیاید و بدون اینکه به کسی بگوید 4 لیتر بنزین و یک کبریت خرج خود کند و خلاص! حتماً این‌گونه نبوده است. حتماً آقای شهردار منطقه در جریان مطالبات ایشان بوده، حال آقای شهردار منطقه چه برخوردی با این بنده خدا داشته که کار به خودسوزی کشیده، خدا می‌داند!

اجازه بدهید ماجرا را صد در صد به نفع شهرداری روایت کنیم. این آقا فرد معلوم‌الحالی بوده که قبلاً هم سابقه خودزنی داشته است. عوامل فنی شهرداری هم جدول‌گذاری این پیمانکار را تائید نکرده‌اند، پس طبق قانون نباید پولی پرداخت کنند. آقای پیمانکار هم قصد داشته با هوچی گری و سروصدا، پول ناحقی را از شهرداری اخذ کند – که صدالبته این‌گونه نبوده است – به نظر شما آقای شهردار منطقه باید اجازه بدهد کار به‌جایی بکشد که یک انسان در مقابل شهرداری منطقه دو قم خود را به آتش بکشد.

آقای رحیمی! قم حرم اهل‌بیت است، این شهر آبروی خود را مدیون کریمه اهل‌بیت (ع)، حوزه علمیه، مراجع معظم تقلید و علما است. حتماً می‌دانید که شهر قم پیشانی نظام بوده و نگاه همه جهانیان به قم است. شما هیچ فکر کرده‌اید این اقدام تا چه اندازه می‌تواند چهره معنوی شهر مقدس قم را نزد جهانیان خدشه‌دار کند.

آقای رحیمی! پیشنهاد می‌کنم همین امروز استعفای خود را بنویسید و تقدیم شهردار کنید، این حداقل کاری است که می‌توانید برای حفظ جایگاه شهر قم و آبروی شهرداری و کارکنان زحمتکش آن کرده باشید.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
به نظر کوچکترین کاری که آقای رحیمی شهردار منطقه دو می تواندانجام دهد همین استعفا است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار