با صدور اطلاعیه‌ای مطرح شد؛
اخیرا دروغ بزرگ تازه‌ای از صدای آمریکا که دشمنی آنها نسبت به اسلام و ایران و مراجع بزرگ دینی بر کسی مخفی نیست درباره حضرت آیت الله مکارم شیرازی پخش شده است. از کسانی که نه ایمان دارند، نه وجدان و نه شرف انتظاری جز این نباید داشت.
کد خبر: ۴۷۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 13 August 2017
به گزارش تابناک قم، دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه‌ای نسبت به دروغ‌ها و اتهامات اخیر رسانه‌های خارجی نسبت به این مرجع تقلید واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی به  این شرح است:

بسمه تعالی

اخیرا دروغ بزرگ تازه‌ای از صدای آمریکا که دشمنی آنها نسبت به اسلام و ایران و مراجع بزرگ دینی بر کسی مخفی نیست درباره حضرت آیت الله مکارم شیرازی پخش شده است.

آنچه بر ما مسلم شده این است که گروهی در خارج و بعضی در داخل بجای اتاق فکر اتاق‌هایی برای جعل و تولید دروغ و تهمت باز کرده‌اند و هر روز مطلبی را که سر تا پا مجعول و کذب محض و عاری از حقیقت است درست کرده و منتشر می‌کنند. و به گمان خود می‌خواهند شخصیت ممتاز روحانی و مرجعیت و نفوذ معنوی معظم له را زیر سؤال ببرند که بحمدالله تاکنون کوچک ترین توفیقی در این زمینه پیدا نکرده و نخواهند کرد.

هنگامی که از معظم له در این باره سؤال کردیم گفتند سر تا پا کذب و عاری از حقیقت و حتی یک کلمه درست در آن نیست و سزاوار است هر روز وقت خود را برای تکذیب این دروغ‌ها تلف نکنیم.

از کسانی که نه ایمان دارند، نه وجدان و نه شرف انتظاری جز این نباید داشت.

خداوند همه را به راه راست هدایت کند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار