آقای استاندار! به عقب برنگردید
مدیر کل ورزش و جوانان قم شب گذشته مصاحبه عجیبی روی سایت صبا انجام داده است آن هم تنها چند ساعت پیش از بازی صبا و نفت مسجد سلیمان در لیگ یک و عملا عملکرد شجاعانه کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم و مدیر فعلی صبا را که تیم را بومی کرد و صبا را به قم آورد زیر سوال برده.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 14 August 2017
به گزارش تابناک قم، مدير كل ورزش و جوانان استان قم در آستانه دیدار صبا و نفت مسجد سلیمان در لیگ یک در گفت و گویی اعلام کرد: در حال حاضر امور اجرایی تیم فوتبال صبای قم به هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم واگذار شده و به زودی با تعیین اسپانسر و مدیریت جدید صبا، این ماموریت سنگین از دوش هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم برداشته خواهد شد چون تصمیم نداریم هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال  قم درگیر مسائل تیم‌داری باشد.

وی یاد آور شد: هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال وظایف و ماموریت‌های زیادی در ارتباط با رشته‌های زیرمجموعه خود دارد و هرگز نباید فکر و ذکر خود را مشغول تیم‌داری کند، به همین خاطر با جدیّت و در مذاکرات و جلسه‌های مختلف به دنبال یافتن حامی مالی برای صبا هستیم.

حسن عابدی تصریح کرد: همانگونه که گفتم اسپانسرهای زیادی علاقمند به حضور در قم و فعالیت در صبا هستند، اما باید اهلیّت آنها در نظر گرفته شده و خواسته‌هایی که آنها دارند به اهداف ورزش قم نزدیک باشد تا بتوانیم بهترین گزینه را برای پشتیبانی از این تیم در سطح اول فوتبال ایران انتخاب کنیم.

سخنی با آقای مدیر کل!

 لطفا ملاک های اهلیت را برای روشن شدن اذهان عمومی بیان کنید. همچنین لطفا با هر اسپانسری به توافق رسیدید اسناد مربوط به توافق را برای روشن شدن اذهان عمومی منتشر کنید تا اهلیت حامیان مالی، برای مردم قم هم روشن شود. ما نگران ترکمنچای دیگری این بار در ورزش قم هستیم. صحبت از چای شد. اسپانسری که قهوه خانه داشت کجا رفت؟

چه شده که نگران هیأت فوتبال استان قم شده اید؟ در مورد تیم فوتسال هیأت فوتبال قم هم این نگرانی وجود دارد که هیأت فوتبال درگیر مسائل تیمی در لیگ برتر فوتسال شده؟ چرا در مورد آن نگران نشدید؟

آیا به این فکر نکردید که در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت پیش از بازی صبا و نفت مسجد سلیمان از حضور اسپانسر جدید در صبا و حذف هیأت فوتبال و به طور خاص، کریم بهرامی از امور صبا صحبت می کنید و باعث بر هم خوردن تمرکز تیمی می شوید که می گویید مصلحت آن را می خواهید؟ آیا کسی نبود که مشاوره دهد این کار را حداقل بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان انجام دهید؟

و اما سخنی با استاندار محترم!

جناب مهندس صادقی! روزی که صبا از ستاد کل نیروی های مسلح به قم آورده شد بدون این که ریالی برای آن پرداخت شود به مردم قم هبه شد. آقای استاندار! بگذارید مردم قم برای تیمشان تصمیم بگیرند. امروز صبا در حال ایجاد موجی از امید بین جوانان شهر است. به عقب باز نگردید. آن طور که دولتی که شما در دوران حضور آن دولت استاندار قم شدید این شعار را داشت که به عقب باز نمی گردیم.

گفتنی است چندی پیش عابدی در نشست خبری، با قاطعیت گفت: بهرامی مدیرعامل صبا نیست، و ناصر بختیاری زاده سرمربی صبا نیست.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار