نمایش ناامید کننده صبایی ها
دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان دوشنبه شب، در ورزشگاه یادگار امام قم با نتیجه یک بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.
کد خبر: ۴۷۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 15 August 2017
به گزارش تابناک قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان در دیداری از هفته دوم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر بیست و سومین روز مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان رفتند.

در این دیدار که به قضاوت محمدرضا مهرگان با کمک عسگر محمدی، عباس پورحیدری و وحید مالکی به انجام رسید، تیم صبای قم نخستین مسابقه خانگی خود از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول ایران را برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال برگزار کرد و در پایان با یک گل شکست خورد.

این در حالی است که صبای قم از نخستین مسابقه خود در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان تساوی بدون گل در میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک را در کارنامه داشت و تیم نفت مسجد سلیمان نیز در خانه خود با سه گل تیم ماشین‌سازی این شهر را مغلوب کرده بود.

در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در این دیدار سیدمحمدامین میرداداشی، رضا کرمی‏ داوود بهادری، محمد عرب‌خراسانی، فردین باباجانی، حبیب‌الله سعادتی، آرش عبدلی، محمدمیلاد آبادی، حمیدرضا پاکیزه، مسعود ابرقویی و سیدمجتبی مبینی‌پور با سرمربیگری ناصر بختیاری‌زاده به میدان رفتند.

11 بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای این مسابقه نیز یوسف بهزادی، علی گودرزی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی بیگی، میلاد خدایی، عباس یحیی بیگی، حمید نعمتی، احمد داوودی، حسین دوست‌دار، محمد علی‌نژاد و پیمان میری بودند که با هدایت محمود فکری در میدان مسابقه حضور یافتند.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند اما در نیمه دوم تیم نفت مسجد سلیمان یک ضربه پنالتی در محوطه جریمه صبای قم به دست آورد و این موقعیت را احمد داوودی به گل تبدیل کرد تا نفتی‌ها دومین برد متوالی خود را در میهمانی صبای قم کسب کنند.

بومی شدن صبای قم انقلابی در ورزش استان است

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و نفت مسجد سلیمان گفت: امروز با بومی شدن تیم فوتبال صبای قم انقلابی در ورزش استان اتفاق افتاده که به طور قطع مسائل بسیاری به دنبال دارد.

ناصر بختیاری زاده افزود: امروز بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم، اما می دانستیم که با تیم باکیفیتی مواجهیم و بازی بسیار سختی پیش رو داریم. 

وی درادامه افزود: در طول یک هفته گذشته دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان صبا در این دو بازی زحمت بسیاری کشیدند، اما تا بازی سوم به کارهای تاکتیکی خواهیم پرداخت و به لحاظ بدنی هم باید روی بازیکنان کار کنیم تا با قدرت بیشتری در بازی ها ظاهر شوند. 

سرمربی صبای قم با بیان اینکه پیش از آغاز لیگ فرصتی برای آماده کردن بازیکنان صبا نداشتیم، خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم که بازیکنان روز به روز بهتر خواهند شد و در بازی های آینده خواهند درخشید. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بازیکنان امروز صبا چندین سال پشت خط مانده بودند تا در لیگ بازی کنند و بسیار انگیزه دارند، تصریح کرد: امروز کمبودها و نارسایی های بسیاری داریم، اما مردم، مسؤولان، هواداران و بازیکنان باید صبر داشته باشند و مطمئن باشند که بازیکنان صبا مسؤولان را برای حمایت از آنها مجاب می کنند. 

بختیاری زاده در پایان خاطرنشان کرد: باید صبرکنیم تا بازیکنان صبای قم به بلوغ تاکتیکی دست پیدا کنند و ما از مدیریت عالی استان تقاضا می کنیم که به ما کمک کنند تا تیمی داشته باشیم که مورد احترام همه کشورمان باشد. 

بازیکنان صبا دونده و پرانگیزه بودند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز گفت: بازیکنان صبای قم با انگیزه و دوندگی بسیار تیم ما را اذیت کردند و بازیکنان نفت نتوانستند کارآیی خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

محمود فکری افزود: این بازی برای ما بسیار سخت بود و پیش بینی می کردیم که با توجه به جوان بودن تیم صبای قم، این تیم می توانند مشکل ساز شوند. 

وی با بیان اینکه حاصل ما از این دیدار سه امتیازی بود که به دست آوردیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در بازی های آینده نیز بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم و به موفقیت دست پیدا کنیم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: تا پایان لیگ اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد، اما تیم نفت مسجد سلیمان این توانایی را دارد که بتواند در صدر قرار گرفته و در نهایت بتوانیم یکی از تیم های صعودکننده باشیم. 

وی در رابطه با میلاد میداودی نیز اظهار داشت: این بازیکن کمی دیر به تیم نفت مسجد سلیمان اضافه شده و می خواهیم این بازیکن را به تدریج به تیم اضافه کنیم و عجله ای برای این موضوع نداریم تا این بازیکن آسیب نبیند. 


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار