عضو شورای شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم از اصحاب رسانه خواست تا به دور از نگاه سیاسی و جناحی به اصل موضوع و ریشه‌یابی حوادث اخیر شهر بپردازند و گفت: عده‌ای معدود و معاند نظام اسلامی به دنبال تسویه حساب شخصی و جناحی هستند و از این درگاه استفاده کرده و به مدیریت شهری حمله می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 15 August 2017
به گزارش تابناک قم، محمود مسگری دوشنبه شب در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و برخی اعضای منتخب دوره پنجم شورای شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به حوادث چند روز اخیر در شهر قم و فوت دو تن از شهروندان ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان اظهار کرد: به هر حال معضلات و ناهنجاری‌های شهری مشکلی است که همه نسبت به آن حساس بوده و خواهان برخورد با آن هستند.

وی با بیان اینکه باید به دور از حب و بغض‌های سیاسی به دنبال ریشه‌یابی این دو مشکل و نگاه کارشناسانه به آن‌ها باشیم تا این حوادث تکرار نشود افزود: در حوزه عمرانی باید با انتخاب پیمانکاران ذی صلاح و عدم انتخاب پیمانکارانی که کارنامه مثبتی نداشته‌اند از بروز مشکلات جلوگیری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه حادثه خودسوزی یکی از پیمانکاران شهرداری به دلیل طلب از این مجموعه نبوده است خاطرنشان کرد: هرچند این حادثه باید بهتر مدیریت می‌شد تا شاهد این حادثه ناگوار برای شهروند نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص انتشار مساله طلبکاری این فرد از شهرداری نوعی بی‌انصافی در حق شهرداری صورت گرفت افزود: هیچ‌گونه طلبکاری از سوی شهرداری در این مساله مطرح نبوده و بحث عدم تأیید فنی کار این پیمانکار بوده که نیازمند پیگیری بیشتر است.

مسگری اذعان کرد: اگر در کار این پیمانکار دقت لازم نشده و تأییدیه صادر می‌شد شاید در آینده نزدیک حادثه‌ای در پروژه زیر مدیریت وی رخ داده و شاهد مشکلات جدی بودیم و قطعاً دستگاه‌های نظارتی و افکار عمومی حملات بیشتری به شهرداری داشته و مطالبه جدی‌تری داشتند.

وی همچنین به حادثه فوت یک میوه فروش در شهر قم اشاره کرد و افزود: گزارشات مسوولان ذی‌ربط از جمله دادستان و مسوول پزشکی قانونی نشان می‌دهد که درگیری فیزیکی از سوی مسوولان شهرداری صورت نگرفته و از دستگاه قضایی خارج از فضای احساسی ایجاد شده خواهانیم که به صورت جدی به این مساله رسیدگی کرده و ابعاد مختلف آن را روشن کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم خواستار رفع معضل سد معبر در شهر قم و استقرار نظم و جلوگیری از تخلفات شهری شد و گفت: با وجود این مشکل از شهرداری می‌خواهیم که با همان قوت قبل به رفع مشکل سد معبر و جلوگیری از  تخلفات شهری در این شهر اهتمام لازم و کافی را داشته باشند.

وی از اصحاب رسانه خواست تا به دور از نگاه سیاسی و جناحی به اصل موضوع و ریشه‌یابی آن بپردازند و افزود: عده‌ای معدود و معاند نظام اسلامی به دنبال تسویه حساب شخصی و جناحی هستند و از این درگاه استفاده کرده و به مدیریت شهری حمله می‌کنند.

مسگری با اشاره به توهین‌هایی که به مدیریت شهری در این حادثه صورت گرفته است گفت: پرسنل خدوم شهرداری در ایام و مناسبت‌های مختلف خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه می‌کنند که این بی‌مهری‌های در حق این خادمان درست نبود.

وی لزوم آموزش نیروهای مجموعه تخلفات شهری و رسیدگی به حادثه رخ داده در شهر قم را ضروری خواند و اظهار کرد: پرسنل شهرداری نیز در برخورد با افرادی که اقدام به سد معبر می‌کنند دقت و توجه لازم را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به طی آخرین روزهای شورای چهارم تاکید کرد: خادمان مردم در شورای چهارم با پاک‌دستی به دنبال رفع مشکلات شهر بودند و با همکاری با مجموعه مدیریت شهری و تکیه بر اصل پاسخ‌گویی توانستند اقدامات جدی را در شهر اجرایی کنند و نشانه رضایتمندی مردم رأی مجدد به خادمان خود در لیست دوره چهارم است.

وی گفت: من از اعضای شورا در دوره چهارم درخواست دارم که تجربیات خود را با منتخبان مردم در دوره پنجم در میان گذاشته و بابی برای ادامه بهتر و گسترده‌تر خدمت در این شهر فراهم کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار