رئيس مركز ارتباطات و بين‌الملل حوزه‌هاي علميه مطرح كرد
رئيس مركز ارتباطات و بين‌الملل حوزه‌هاي علميه گفت:‌ در زمينه سهم و نسبت رسانه در فعاليت‌ها و برنامه‌هاي حوزه نيازمند بازنگري هستيم تا اين سهم را به صورت گسترده‌تر پيگيري شود.
کد خبر: ۴۷۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲ 16 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید مفید حسینی کوهساری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تکریم و معارفه مدیر مسؤول رسانه رسمی حوزه‌های علمیه که در خبرگزاری حوزه برگزار شد با بیان اینکه رسانه‌ها در همه مجموعه‌ها نقش کلیدی و مهم دارند اظهار کرد: نهادهایی مانند حوزه ارتباط راهبردی با رسانه‌ها دارند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ به ویژه در حوزه‌ علمیه مقوله‌ای جدا از فعالیت‌ها و بخش‌های دیگر نیست بلکه با همه فعالیت‌ها، برنامه‌ها و راهبردهای حوزه‌های علمیه ارتباط دارد و می‌تواند نقش تحولی برای حوزه‌های علمیه رقم بزند.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه با اشاره به نقش رسانه گفت:‌ داشته‌های رسانه بسیار فراوان است و رسانه حوزه جایگاه برجسته ای داشته و رسانه با حفظ داشته‌ها پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه رسانه یکی از شاخص‌های موفقیت در سازمان‌ها است عنوان کرد: راه طولانی در پیش رو داریم که با بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران می‌توان به ادامه طریق پرداخت.

حسینی کوهساری یادآور شد: در زمینه سهم و نسبت رسانه در فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه نیازمند بازنگری هستیم تا این سهم به صورت گسترده‌تر پیگیری شود.

وی با اشاره به نقش جهانی حوزه‌های علمیه گفت: حوزه‌های علمیه مربوط به نظام، امت اسلامی و بشریت است و این مجموعه ارزشمند می‌تواند بهتر معرفی شود تا به جایگاه والاتری برسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار