حجت‌الاسلام‌ ‌طائب در نشست فعالان جامعه واعظین جهادی:
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: دولت دوازدهم در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکند.
کد خبر: ۴۸۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱ 20 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی طائب در نشست فعالان جامعه واعظین جهادی که در هتل صادقیه قم برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امیدواریم کابینه جدید در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند، و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به حرکت غیورمردان سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر داعش در سوریه گفت: این حرکت در تاریخ جمهوری اسلامی بی‌نظیر است، و امروز آمریکایی‌ها در سوریه و عراق از قوای نظامی و مردمی جمهوری اسلامی ایران در هراس بوده و خود را در یک باتلاق گرفتار می‌بینند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار روحیه جهادی ملت ایران را ستود و افزود: امروزه بسیاری از کشورهای منطقه با الگوبرداری از جمهوری اسلامی ایران و با تحت تأثیر قرار گرفتن از اراده نظام اسلامی ایران توانسته‌اند در مقابل زورگویی‌های غرب ایستادگی کنند.

طائب بابیان اینکه دشمن به دنبال کم کردن نفوذ ایران اسلامی در منطقه است، تصریح کرد: یکی از اهدافی که دشمن در پی القای آن در منطقه است، ایران‌هراسی است اما تحولات منطقه و جبهه مقاومت در بحرین، سوریه و عراق حاکی از آن است که دشمن شکست سنگینی را متحمل شده است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار گفت: صنعت موشکی ایران اسلامی گواه بر این ادعاست که تحریم‌های ظالمانه علیه مردم شریف ایران اثری نداشته و سبب پیشرفت ملت شده است، ازاین‌رو دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی چاره به‌جز تمسک به عملیات روانی ندیده است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با تأکید بر ترویج روحیه جهادی و نترسیدن از دشمن خاطرنشان کرد: مبلغان جهادی، باید با پافشاری بر روی ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی از دشمن ترسی نداشته باشند چراکه آمریکا خود می‌داند که دیگر ابرقدرت منطقه نیست، و حتی در بسیاری موارد اسیر قدرت جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

همچنین در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین علاءالدین دبیر جامعه واعظین جهادی با بیان اینکه جامعه واعظین جهادی باید مصداق عینی نیروهای انقلابی جوان آتش به اختیار در زمینه تبلیغ دین باشند، ادامه داد: امروز مبلغان جوان جهادی باید همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس گفتمان اسلامی را در مسیر خود پیش برده و تعیین‌کننده باشند.

وی ظهور جبهه مقاومت در کشورهای منطقه را از نشانه‌های رویش در جریان انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: برای آنکه گفتمان انقلاب اسلامی در معرض تحریف و انحراف قرار نگیرد باید این جریان به بازشناسی و بازنشر مبانی و اهداف اولیه خود بپردازد.

دبیر جامعه واعظین جهادی بیان کرد: رونمایی از پورتال جامع جامعه واعظان جهادی و سامانه الکترونیک ازجمله برنامه‌های آتی جامعه جهادی است همچنین طرح جامعی با موضوع آسیب‌شناسی فضای مجازی در معاونت تبلیغ نوین جامعه واعظان جهادی تدوین‌شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار