۸ مسابقه ۶ باخت
تیم فوتسال قم در هشت مسابقه تنها دو امتیاز کسب کرده و صدای پای سقوط خود را می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱ 20 August 2017
به گزارش تابناک قم، در هفته هشتم‌ سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو نماینده استان به مصاف رقیبان خود رفتند.

تیم فوتسال هیئت قم که یکی از نمایندگان استان در دوره از مسابقات است٬ در هفته هشتم به مصاف تیم پارسیان شهر قدس رفت که در نهایت مغلوب این تیم شد.

هیئت قم که از ابتدا همانند بسیاری از تیم‌های لیگ برتری دیر تشکیل شد٬ از هشت هفته برگزار شده تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند که این آمار برای یک تیم اصلاً خوب نیست.

نمایندگان فوتسال قم که در فصل جدید جوان‌گرایی کرده‌اند به نظر می‌رسد این مسئله برای آن‌ها دردسرساز شده و کادر فنی را آزار می‌دهد.

در ابتدا فصل که مهلتی برای نقل و انتقالات باقی بود٬گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور حمید رشیدی٬ سعید قاسمی٬ محمدحسین کوهستانی و سعید تقی زاده چهار فوتسالیست نام‌آشنا قمی شنیده می‌شد اما هیچ‌کدام تحقق نیافت.

مسئولان باشگاه علت عدم جذب بازیکنان باکیفیت را نداشتن بودجه کافی عنوان می‌کنند در صورتی‌که اداره کل ورزش و جوانان مدعی است هیچ‌گونه مشکل مالی در تیم وجود ندارد.

تیم فوتسال هیئت قم در مسیر دشواری قرارگرفته٬ مسیری که یک‌بار مدیران ورزش قم با صبا تجربه کردند و انتهای آن سقوط به لیگ دسته اول بود.

امروز تیم هیئت قم نیازمند یک شوک است٬ حالا این موضوع می‌تواند به هر شکلی به تیم وارد تا در روند نتایج ضعیف تغییری ایجاد کند.

با این روند می‌توان به جرأت گفت صدای پای سقوط برای شاگردان ابوالفضل ثانی به گوش می‌رسد چراکه تیمی که در برابر تیم‌های ضعیفی همچون پارسیان شهر قدس و غیره نتواند نتیجه‌ای کسب کند برابر تیم‌های قدرتمند قطعاً گل‌باران خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار