دبیر هیات ووشوی استان قم با اشاره به حضور فعال 900 ورزشکار ووشو کار در بخش آقایان و بانوان در قم گفت: رشته ووشو در استان نسبت به سایر استان های کشور در جایگاه مناسبی قرار دارد و هر سال شاهد شکوفایی و ارتقای این رشته از نظر کیفی و کمی هستیم.
کد خبر: ۴۸۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳ 20 August 2017
به گزارش تابناک قم، محمد هادی رشیدی اظهار کرد: میزان آمادگی ووشوکاران قم به اندازه ای است که تیم ووشوی قم شب گذشته در سبک فانگ‌ من چوان قهرمانی کشور که در قم برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی ادامه داد: مسابقات ووشوی سبک فانگ من چوان روز جمعه با حضور 460 ورزشکار از 24 استان کشور در خانه ووشوی استان قم ترتیب یافت که تیم های قم، زنجان و مازندران به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

رشیدی اظهار داشت: تیم 35 نفره قم در این رقابت ها، نمایش بسیار خوبی ارائه داد و با درخشش خود باعث قهرمانی ووشوی قم شد و نفرات برتر نیز شانس بسیاری برای عضویت در تیم ملی دارند.

وی با بیان این که ووشوی استان قم رتبه بسیار خوبی در میان هیات های کشور دارد، گفت: در قم شاهد فعالیت 900 ورزشکار، بیش از 40 مربی حرفه ای و فعالیت بیش از 20 باشگاه ووشو هستیم.

دبیر هیات ووشوی استان قم با بیان این که مهمترین مشکل ووشوی قم نبود اسپانسر برای حضور تیم ها در لیگ های کشوری است، گفت: اگر از ما حمایت مالی صورت بگیرد ظرفیت تیم داری در لیگ های کشوری و یا برگزاری مسابقات بزرگ را خواهیم داشت.

رشیدی ادامه داد: تلاش ما ارتقای سطح ووشو در رده های مختلف سنی از طریق برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی است و امید است سال به سال شاهد رشد کمی و کیفی این رشته در قم باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار