عضو هیات مدیره باشگاه صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم از حضور در مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور انصراف داد و در بازی فردا مقابل میعاد مغان اردبیل حاضر نخواهد شد.
کد خبر: ۴۸۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰ 20 August 2017
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی خاطرنشان کرد: با توجه به این که تیم فوتبال صبای قم با تاخیر بسته شده و فرصت مناسب برای بدنسازی و تمرین بازیکنان وجود نداشت، حضور در جام حذفی به مصلحت نیست.

وی ادامه داد: تیم صبای قم هفته آینده یک بازی سنگین مقابل تیم خونه به خونه بابل دارد و باید تمرکز اصلی تیم روی این بازی و کسب سه امتیاز باشد.

وی گفت: تیم صبای قم قرار بود در رقابت های جام حذفی فردا یکشنبه در پارس آباد با تیم میعاد مغان پارس آباد دیدار کند که این بازی منتفی است، زیر شرکت صبا در این مسابقه باعث از دست رفتن فرصت برای آماده سازی تیم برای حضور در رقابت های لیگ دسته یک می شد.

بهرامی همچنین از احتمال تغییر و تحولات دیگری در تیم صبای قم در عرصه مربیگری و بازیکنان خبر داد و گفت: با توجه به حضور یک اسپانسر، به زودی تغییراتی در تیم صبا رقم خواهد خورد.

تیم فوتبال صبای قم که فصل قبل به دلیل کسب نتایج ضعیف از لیگ برتر به لیگ دسته یک باشگاه های کشور سقوط کرد یک هفته مانده به مسابقات بسته شد و تاکنون در ظرف سه هفته گذشته، سه سرمربی را به خود دیده است. 

انتخاب اول صبای قم در لیگ دسته یک، سهراب بختیاری زاده بود که بعد از یک هفته، او جای خود را به اسماعیل اسماعیلی داد.

اسماعیلی نیز بعد از سه روز جای خود را به ناصر بختیاری زاده مربی بومی داد و اکنون نیز امکان تغییر و تحول در این تیم وجود دارد.

صبای قم تاکنون از 2 بازی، یک باخت و یک تساوی در کارنامه خود دارد و یکشنبه هفته آینده باید با تیم خونه به خونه بابل دیدار کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار