تیم فوتبال صبای قم این روزها بدون سرمربی اداره می‌شود اما قرار بود در چند روز گذشته سرمربی جدید مشخص شود که چنین اتفاقی رخ نداد.
کد خبر: ۴۸۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 20 August 2017
به گزارش تابناک قم، از زمانی آغاز لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم طبق عادت هرساله دیرتر از تمامی حریفان تشکیل شد و این مسئله در موضوع انتخاب سرمربی وقفه‌ای ایجاد کرد.

در ابتدا سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی صبا مشخص شد اما بختیاری‌زاده نیامده٬ رفت تا مدیران صبا اسماعیل اسماعیلی را سکان‌دار صبا معرفی کنند که وی هم بر سر تمرینات حاضر نشد.

اما هیچ‌کس ندانست٬ به چه علتی این دو سرمربی معرفی‌شده که از سمت باشگاه پا در تمرینات صبا نگذاشتند و نیامده رفتند.

پس از بروز این ماجراها٬ به دلیل کمبود زمان ناصر بختیاری زاده مربی بومی استان قم به‌عنوان مربی صبا معرفی شد تا وضعیت سرمربی تیم مشخص شود.

تاکنون دو هفته از برگزاری لیگ دسته اول فوتبال می‌گذرد اما هیچ واکنشی از سوی باشگاه صبا در مورد مشخص شدن وضعیت سرمربی دیده نشده است و هر روز وعده امروز و فردا را می‌دهند.

به‌اضافه این موضوع هنوز مدیرعاملی برای باشگاه صبا معرفی نشده و این تیم توسط کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان٬ حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم٬ رضا کشوری فرد و علی زاهدی نمایندگان استانداری در تیم٬ اداره می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است تصمیمات باشگاه به دلیل تعدد مدیر در تیم بسیار دشوار شده و هیچ‌کس نمی‌تواند در جایگاه مدیرعامل یک تصمیم قطعی و جزئی را بگیرد.

شاید حضور 4 مدیر در رأس هرم مدیریتی صبا سبب شده هیچ سرمربی نتواند در این تیم کار کند و برداشت منفی از شرایط فعلی صبا داشته است.

البته چنین وضعیتی در باشگاه صبا بسیار طبیعی است٬ چراکه این تیم مدت بسیار زیادی در لیگ حاضر بود و هیچ هیئت‌رئیسه نداشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار