در مسابقات کشتی نونهالان کشور در تبریز رقم خورد؛
دبیر هیئت کشتی استان قم از پایان کار فرنگی کاران نونهال قم با کسب یک مدال برنز در مسابقات کشتی نونهالان کشور در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار داشت: رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در دو بخش آزاد و فرنگی در رده سنی نونهالان روز شنبه در تبریز به پایان رسید و سهم تیم اعزامی از استان قم به این مسابقات کسب یک مدال برنز بود.

وی افزود:  این مدال برنز را عرفان سلمان پور برای قم در وزن ۵۹ کیلو و به صورت مشترک با کشتی گیر تهرانی به دست آورد و مدال سلمان پور تنها مدالی بود که تیم قم در بخش فرنگی توانست کسب کند.

 دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: از بین سایر کشتی گیران قمی، تنها ۲ نفر دیگر در لیست ۱۰ نفر برتر اوزان مختلف حضور داشتند که یکی از آنها حسن آهنگر در ۳۲ کیلوگرم بود که هفتم شد و دیگری علیرضا خصوصی کشتی‌گیر دسته سنگین وزن استان قم در ۱۰۰ کیلوگرم که نهم شد.

رضایی بیان داشت: تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نونهالان استان قم در حالی راهی این رقابت‌ها شد که روح الله میکاییلی مربی نامدار کشتی قم سرپرستی این تیم را برعهده داشت و مهدی علیزاده پورنیا، مصطفی زرچینی به همراه محمود اسدی به عنوان مربی در کنار این تیم حضور داشتند.

وی عنوان کرد: حسن آهنگر، ابوالفضل غلامی، امیر مهدی محمدی، محمد امین لطفیان، محمدرضا نجف پور، میلاد  کمیجانی، عرفان سلمان پور فرد، سید محمد حسین جلالی، علیرضا رمضانی، شاهرخ میکاییلی و علیرضا خصوصی ۱۱ کشتی گیر فرنگی کار نونهالی بودند که در ترکیب تیم منتخب استان قم در این رقابت‌ها حضور داشتند.

 دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: تیم کشتی نوجوانان قم نیز هم اکنون در بخش‌های فرنگی، آزاد و پهلوانی درگیر مسابقات لیگ کشوری است که به صورت مقطعی در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود ضمن این که چند رویداد ملی و بین المللی برای کشتی استان قم در پیش خواهد بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار