دبير هیأت‌‌‌‌‌ تنيس استان قم خبر داد
دبير هیأت‌‌‌‌‌ تنيس استان قم از برگزاري پيكارهاي انتخابي اين رشته براي اعزام برترين‌ها به مسابقات تنيس قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: مسابقات انتخابی برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به پیکارهای تنیس قهرمانی کشور در دو رده سنی زیر 16 و زیر 18 سال این هفته برگزار می‌شود و برای آن از تمام چهره‌های شاخص تنیس قم دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این برگزاری مسابقات برای اعزام تیم قم به رقابت‌های لیگ تنیس کشور در استان یزد برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه مسابقات هفتگی رده سنی زیر ۱۲ سال تنیس در باشگاه نارنج پردیسان قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ تنیس استان قم افزود: در پایان این مسابقات محمدعلی لکی با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه سهیل برخوردار رتبه دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک را سیدیوسف موسوی‌زاده و امیرمحمد اناری کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های جام آدینه تنیس قم نیز در مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و در آن شاهد رقابت 18 تنیسور بودیم که در نهایت مهرداد میرعارفین با شکست دیگر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت، امیر شفیعی عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و سعید روح‌الامین و سهیل زندی‌فر مشترکا سوم شدند.

خاتمی سپس به اعزام تنیسورهای قم به المپیاد ورزش آبی در شمال ایران اشاره و بیان کرد: رقابت‌های نخستین المپیاد ورزش آبی بابلسر در بخش تنیس ساحلی تنها به شکل دو نفره برگزار می‌شود و ثبت‌نام آن به صورت آنلاین امکان‌پذیر است و جوایز پیش‌بینی شده برای برترین‌های آن 30 میلیون ریال است.

وی در پایان به برگزاری یک دوره دیگر از رقابت‌های جام آدینه به میزبانی باشگاه تنیس شهید حیدریان قم اشاره و عنوان کرد: در این رقابت‌ها مهدی آدابی و علی سیفی که هر دو جزو چهره‌های شناخته شده تنیس قم هستند به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار