مدیرکل منابع طبیعی استان قم:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از رفع تصرف ۱۸ هکتار از اراضی ملی بخش مرکزی قم خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی سجادی از رفع تصرف 18 هکتار از اراضی ملی استان خبر داد و اظهار داشت: خلع ید این اراضی در 3 بخش قم موسوم به بخش مرکزی بوده است.

وی افزود: این اراضی به‌صورت خاک‌ریزی و احداث چهاردیواری توسط متعرضان به اراضی ملی و شخم و شیار تصرف‌شده بود، و این رفع تصرف در راستای حفظ و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و تبصره ذیل ماده 55 حفاظت و بهره‌برداری از زمین‌های ملی توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی انجام‌ شده است.

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با اشاره به اینکه این رفع تصرف با همکاری فرماندهی و عوامل پاسگاه انتظامی شکوهیه انجام‌شده است، افزود: ازجمله اولویت‌های اصلی این اداره حفاظت از اراضی ملی است ازاین‌رو حفظ و حراست از عرصه‌های ملی از مهم‌ترین اقدامات این اداره است.

سجادی گشت و کنترل و نظارت شبانه‌روزی نیروهای یگان حفاظت را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: این یگان با مشاهده هرگونه تجاوز و تصرف اراضی ملی با صدور اخطاریه مبنی بر رفع تصرف، با متخلفان در صورت عدم تمکین با تشکیل پرونده فضایی برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: همشهریان برای جلوگیری از تصرف و تخریب غیرقانونی اراضی ملی و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی به مأموران یگان حفاظت یاری کنند و اگر به مورد مشکوکی برخورد کردند با شماره تماس رایگان 1504 اطلاع‌رسانی کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار