درگیری میان 2 تن در کارگاه بلوک زنی در قلعه صدری دامشهر قم منجربه قتل یکی از آنها شد. در این درگیری مرد 40 ساله با ضربات چاقو دچار جراحات شدیدی شد که پس از رسیدن به بیمارستان شهیدبهشتی به دلیل وضعیت وخیم جان باخت.
کد خبر: ۴۸۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: درگیری میان 2 تن در کارگاه بلوک زنی در قم قتل مرد 40 ساله را رقم زد.

سرهنگ احمد کرمی با اشاره به قتل مرد 40 ساله در کارگاه بلوک زنی در قم عنوان کرد: این درگیری در قلعه صدری دامشهر قم رخ داد که منجر به قتل یکی از این دو نفر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: در این درگیری که در ساعت 3 بامداد امروز رخ داد مرد 40 ساله با ضربات چاقو دچار جراحات شدیدی شد که پس از رسیدن به بیمارستان شهیدبهشتی به دلیل وضعیت وخیم جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده قاتل شناسایی شده است و با توجه به متواری شدن وی،قاتل فراری در حال تعقیب پلیس است.

شناسایی قاتل

همچنین روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم نیز در این خصوص اعلام کرد: شب گذشته در درگیری میان دو نفر از اشرار در قلعه ای واقع در دامشهر، مقتول به هویت و.م.ا با حالتی غیر متعادل و غیر طبیعی در قلعه ای واقع در دامشهر شروع به فحاشی می کند و پس از درگیری لفظی و اصرار متوفی به درگیری فیزیکی، طرف مقابل ضربه ای با چاقو به سینه مقتول وارد می نماید که پس از انتقال به بیمارستان این فرد فوت می شود.

براساس این گزارش؛ از همان ابتدا ضارب شناسایی و هم اکنون تحت تعقیب است.

لازم به ذکر است که مقتول 24 ساله، بیش از 9 سابقه کیفری شرارت و همچنین متهم هم دارای 2 سابقه کیفری است.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تاکنون در استان قم 7 فقره قتل به وقوع پیوسته است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار