عضو شورای اسلامی شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: طبیعتاً باید انسجام شورای پنجم به خاطر اینکه از ۲۱ نفر به ۱۳ نفر تقلیل یافته است بیشتر شود چراکه ایجاد هماهنگی و همفکری در بین ۲۱ نفر به‌مراتب سخت‌تر و دشوارتر از اعضای شورای پنجم است.
کد خبر: ۴۸۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، نعمت‌الله عواطف رستمی با اشاره به اقدامات 4 ساله شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: باوجود تمام پستی‌وبلندی که در مسیر فعالیت شورای چهارم وجود داشت اما به نظر می‌رسد شورای موفقی بوده است و توانسته به بخشی از خواسته‌های جامعه جامه عمل بپوشاند.

وی کاهش اعضای شورا از 21 نفر به 13 نفر در شورای پنجم را موردتوجه قرارداد و افزود: طبیعتاً باید انسجام شورای پنجم به خاطر این‌که به 13 نفر تقلیل یافته است بیشتر شود چراکه ایجاد هماهنگی و همفکری در بین 21 نفر به‌مراتب سخت‌تر و دشوارتر از تعداد شورای پنجم است.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: باوجود اینکه اعضای شورای چهارم همگی از یک لیست واحد به شورا راه‌یافته بودند اما در بین آنها آرا و عقاید مختلفی وجود داشت که این‌ یکی از نمونه‌های دموکراسی و آزادی بیان در بین اعضای شورا با وجود تشتت نظریات است که می‌تواند مفید نیز واقع شود.

عواطف رستمی با اشاره به ترکیب شورای پنجم شهر نیز تأکید کرد: امیدواریم شورای پنجم نیز که تقریباً همگی از اعضای یک لیست هستند به معنای یک دستی فکری نباشد و در بین آنها به‌تمامی جوانب و جنبه‌های مختلف اداره شهر و معضلات توجه کارشناسی و دقیقی صورت بگیرد.

وی با محکومیت اتفاقات اخیر قم نیز تأکید کرد: پدیده وانت‌بار در شهر قم یک اتفاق نامیمون است اما امیدوار هستیم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در شهر نباشیم و برای حل این معضل نیز باید به دنبال راهکارهایی باشیم که استان‌های دیگر به سراغ آن رفته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: باید بسترسازی های مناسب برای توزیع وانت‌بارها در مراکز مختلف شهر اندیشیده شود و اعتقاد دارم با یک فرایند 5 ساله معضل وانت‌بارها و دستفروش‌ها در شهر قابل‌حل شدن است که شورای پنجم می تواند اقدامات خود را در این زمینه پیش بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار