سرپرست مرکز بهداشت استان قم خبر داد
سرپرست مرکز بهداشت استان قم به توقیف و معدوم سازی مواد اولیه شربت نوشابه اشاره کرد و گفت: ۱۵ گالن ۲۰ لیتری مواد اولیه ساخت شربت نوشابه از یکی از اغذیه فروشی‌های معروف قم توقیف و معدوم سازی شد.
کد خبر: ۴۸۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، دکتر محمدجواد باقری با اشاره به فعالیت های کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت گفت: این کارشناسان در راستای فعالیت های خود ضمن بازرسی از اماکن و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی اقدام به توقیف و معدم سازی مواد غذایی غیر بهداشتی کردند.

وی تصریح کرد: در این بازرسی ها، 60 کیلوگرم کره فله بدون مشخصات بهداشتی در سوهان پزی توقیف شد و از توزیع 27 لیتر دوغ تاریخ گذشته نیز جلوگیری به عمل آمد.

سرپرست مرکز بهداشت استان قم اذعان داشت: توقیف 3000 ظرف یکبارمصرف فوم در یکی از آشپزخانه های استان، بازدید از ایستگاه راه آهن و ارائه تذکرات لازم جهت نظافت سرویس های بهداشتی، بازدید از اغذیه فروشی های مرکز کهک و کرمجگان و تذکر در خصوص رفع نواقص بهداشتی و... از دیگر اقدامات کارشناسان بوده است.

دکتر باقری به توقیف و معدوم سازی مواد اولیه شربت نوشابه اشاره کرد و گفت: ۱۵ گالن ۲۰ لیتری مواد اولیه ساخت شربت نوشابه از یکی از اغذیه فروشی‌های معروف قم توقیف و معدوم سازی شد.

وی اذعان کرد: در پی شکایت رسیده به سامانه 190 درخصوص استفاده از شربت نوشابه در یکی از اغذیه فروشی ها، بازرسان بهداشت محیط با حضور در محل و نظارت دقیق بر فعالیت این اغذیه فروشی مقدار 15 گالن 20 لیتری شربت نوشابه تاریخ گذشته کشف و توسط متصدی در محل معدوم کردند.

سرپرست مرکز بهداشت استان قم افزود: همچنین با تماس یکی از شهروندان با سامانه 190 و گزارش یک مورد کارگاه خانگی آبلیموگیری سنتی و مشاهده حشرات در آبلیموی عرضه شده، بازرسان بهداشت محیط ضمن بازرسی از محل مورد را بررسی و مقدار 60 لیتر ابلیموی غیربهداشتی را در محل و توسط متصدی مربوطه معدوم کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار