در مسابقات والیبال بانوان کشور رقم خورد؛
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از پایان کار تیم نادر شیمی قم با کسب یک پیروزی و ۳ شکست در مسابقات والیبال بانوان کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، نسرین رامین اظهار داشت: رقابت‌های والیبال رده سنی امید کشور در بخش دختران روز یکشنبه در زنجان به پایان دور گروهی رسید و تیم نادر شیمی قم که به نمایندگی از قم در این مسابقات حاضر است نتوانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

وی افزود: دختران والیبالیست قم در قالب تیم نادر شیمی در اولین بازی خود در این مسابقات به دیدار تیم هرمزگان رفتند و در ۳ ست پیاپی نتیجه را به حریف خود واگذار کردند تا این مسابقات را با باخت آغاز کنند.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم نادر شیمی قم در دومین بازی خود نیز برابر تیم سیستان و بلوچستان با همین نتیجه بازی را واگذار کرد اما سومین مسابقه به نادر شیمی قم روی خوش نشان داد و در این بازی دختران والیبال قم توانستند ۳ بر صفر تیم بوشهر را شکست دهند.

رامین بیان داشت: چهارمین و آخرین مسابقه تیم نادر شیمی قم در زنجان روز یکشنبه برابر تیم کردستان برگزار شد که در این مسابقه تیم کردستان ۳ بر صفر قم را شکست داد و امتیازات ست‌های این بازی ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ بود.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب تیم نادر شیمی قم با یک برد و سه شکست به کار خود پایان داد در حالی که نادر شیمی در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های کردستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان همگروه بود و در گروه یک نیز ۴ تیم زنجان، قزوین، کرمانشاه و سمنان حضور داشتند.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: زهرا لطفی، سارا نیکوکلام، فاطمه کربلایی، فرحناز پناهی فر، زینب مقدم، ملیکا مقتصدی، فاطمه سعادتمند، فاطمه مقدم، کیمیا بهمن، زهرا زمانی، کوثر علیمرادی و معصومه قاسمی سالک به عنوان ۱۲ نفر حاضر در ترکیب تیم والیبال بانوان امید قم بودند.

رامین افزود: مهسا آراسته سرمربی تیم اعزامی و زهرا عبادی و آزاده سعادتمند مربیان تیم والیبال بانوان امیدهای قم بودند که در کنار این تیم در رقابت‌های امیدهای دختر کشور در زنجان حضور داشتند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار