با موفقیت در مسابقات انتخابی؛
کاراته کای قمی با موفقیت در مسابقات انتخابی مسافر مسابقات جهانی اسپانیا شد.
کد خبر: ۴۸۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، مرتضی نعمتی کاراته کای قمی در پیکارهای انتخابی تیم ملی جوانان موفق شد جواز حضور در مسابقات کاراته قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا را به دست بیاورد.

نعمتی  در این مسابقات که روز یکشنبه  در خانه کاراته برگزار شد توانست با ۵ برد و یک باخت نامش را در لیست نفرات اعزامی به پیکارهای جهانی اسپانیا قرار دهد و موفقیت جدیدی برای کاراته استان قم به دست بیاورد.

این در حالی است که کاراته قم از کسب سهمیه‌های بیشتر برای مسابقات جهانی اسپانیا ناامید نیست و به دنبال کسب سهمیه اعزام به مسابقات جهانی از طریق حضور نمایندگانش در اردوی تیم ملی کاراته جوانان و کسب مجوز در مسابقات انتخابی است.

در مسابقات وزن منهای ۵۷ کیلو گرم نوجوانان علیرضا فرجی از مازندران با ۵ برد و یک باخت مسافر اعزامی به رقابتهای اسپانیا شد اما حسین خدری از قم با ۴ برد و ۲ باخت به عنوان نفر دوم به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد.

همچنین در وزن به اضافه ۷۰ کیلو گرم نوجوانان کامران بصیری از مرکزی با ۴ برد و ۲ باخت نفر فیکس این وزن شد و در رقابت‌های جهانی اسپانیا به میدان می‌رود اما  محمدسینا عبدالحسینی از قم با ۳ برد و ۲ باخت به عنوان نفر دوم به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

خبر دیگر از کاراته این که مسابقات کاراته کشوری بانوان سبک شیتوریو کوبه اوزاکا در تهران برگزار شد و  مائده دزفولیان، زینب آقا زیارتی و فاطمه ولایی مدال طلا، عطیه شاهرخی، الهه بتولی، فاطمه ولی زاده، رومینا زند و سارا پاداش مدال نقره و لیلا سجادی، اسماء الجیشی، نجمه عادل نیا، فاطمه یزدانی، ستایش بحیرایی و اسراء سهیلی برای قم برنز گرفتند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار